• Anonym (Är jurist)

Vi vill att varderas särkullbarn ej ska ärva arvslott!

Anonym (Ylva/TS) skrev 2018-11-05 22:50:17 följande:

Hittar ingen relevans i det du säger

Finns INGEN seriös jurist som ge er ett svar med den knapphändig infon du är villig att ge. Ett köpt standard testament funkar ENDAST i standard situationer, det du beskriver är ingen sådan och testamentet kommer inte hålla för en överklagan.

Gå till en jurist och betala för riktig hjälp, allt annat är idioti.

FYI din attityd i svaren mot de som försöker hjälpa dig är under all kritik och fruktansvärt otrevligt. Gör inte att man vill hjälpa dig direkt så enda tipset du får är att kontakta en jurist.
  • Anonym (Är jurist)
    Anonym (Ylva/TS) skrev 2018-11-06 07:20:48 följande:

Det finns seriösa, KUNNIGA, jurister som inte behöver denna såkallade bristande information du gapar om, utan en sådan klarar av att ge råd ändå. Utan alternativ. Låter ju helt befängt. Man vet exakt vad som gäller och utefter det kan jag sedan gå igenom mina alternativ och komma fram till vad det är.

Ni behöver inte mina alternativ, för det kommer inte bli relevant iallafall.

Nej ingen seriös jurist skulle kunna ge er råd med så lite info. Vad du ha seriösa råd gå till en riktig jurist. Du är väldigt naiv och din reaktion på råden du får är extremt barnslig.

Väx upp helt enkelt.
Svar på tråden Vi vill att varderas särkullbarn ej ska ärva arvslott!