• Ida3434

BF juli 2019 - stannar på FL

Tokigsnart skrev 2018-11-18 12:16:37 följande:
    Känner igen men de du skriver, hade oxå i våras och precis som du skriver så hade jag oxå blödningar innan bim tror jag blöde till och från i 2 veckor sen kom smärtorna.

Men denna gång känns helt annorlunda så håller tummarna för oss
    Ja, vi får hoppas! Hur känner du denna gången? Hur långt har du kommit? 

Har du vul inbokat? 

Många frågor :)
  • Ida3434
    Tokigsnart skrev 2018-11-18 21:29:10 följande:
    Någonting säger att det e bra denna gång, men samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket! Inga smärtor mer än molvärk, jag gick bara in i v 6 idag du då?

Och hur känner du?

Ja,på onsdag är det vul börjar bli nervöst nu

Ska du?
    Jag var faktiskt på akuten ikväll eftersom jag blev så orolig över att jag har utomkveds, hade det i våras. Hon kunde se hinnsäcken i livmodern men ingenting i det. Hon sa att det var för att det var alldeles för tidigt så jag ska på nytt vul i slutet av nästa vecka.

Har inga symtom förutom lite molvärk som kommer och går. 
  • Ida3434
    Tokigsnart skrev 2018-11-19 22:20:28 följande:
    Skönt att det ändå såg något i livmodern, vilken v ska du vara i nu?

Åkte du bara in eller hade du ont?

Jag är i v 5+3.

Nej jag hade inte alls ont utan var bara så fruktansvärt orolig. Är glad att jag fick ett VUL så jag kan släppa rädslan över att det är utomkveds.

• Ida3434
    SmulanochKexet skrev 2018-11-20 15:53:44 följande:
    Det enda jag känner är som en tyngd i livmodern. Inte alls som mensvärk, vilket ju är positivt! Min man konstatera dock igår att det inte var lika mycket hår i duschen som det alltid är annars, det är väl ett gravsymptom?

Jag är i v6 (5+3). Du då?
    Jag är också 5+3 och känner också lite tyngd i livmodern och mensvärk emellanåt. Men inga ömma bröst eller illamående som många andra brukar ha. 
  • Ida3434
    Tokigsnart skrev 2018-11-20 18:04:18 följande:
    Förstår det, vilken känsla! E verkligen jätte glad för din skull nu hoppas ja att även jag får sådant bra nyhet i morgon :)
    Hur har det gått idag? 
  • Ida3434

Är i V 6 ( 5+3 ) och mitt hög ligger på 6000. Någon som vet om det är normalt? ska lämna nytt imorgon

• Ida3434
    Tokigsnart skrev 2018-11-21 18:27:15 följande:
    Det gick bra, det ligger i livmodern men för tidigt att se något mer så ska dit nästa onsdag igen på ett nytt vul

Hur går det för dig?
    Jag ska på nytt vul nästa torsdag så jag vet inte så mycket ännu. Ska lämna nytt hcg imorgon. 

Vad kunde de se på dig idag? Endast hinnsäcken? 
  • Ida3434
    SmulanochKexet skrev 2018-11-21 19:20:45 följande:
    Googlade på hcG nivå, enligt denna bild så skulle jag våga påstå att det är normalt. Sedan är ju iofs spannet i den veckan stor. Men jag gissar på bra värde :)

tack så mycket. Är så fruktansvärt orolig att det inte ska gå vägen
  • Ida3434
    Tokigsnart skrev 2018-11-21 19:38:11 följande:
    Ja,precis bara hinnsäcken men hon sa att det är så väldigt tidigt och vet ju inte exakt vilken dag det vart till så nästa onsdag sa hon att hon förväntar sig att se gulesäcken.. och sen ville hon boka in ett till för att se att hjärtat börjar slå men hennes kommentar var SO FAR SO GOOD :)

Men såg de endast hinnsäcken hos dig med?
    ja precis, det var bara hinnsäcken de såg i måndags när vi var på gynakuten. Hon sa innan undersökningen att hon förmodligen inte kommer kunna se något pga att det är för tidigt. 

Känner inga som helst grav-symtom (har haft lite mensvärk en kort stund tidigare idag) annars är jag precis som vanligt. Känns som jag bara hittar på att jag har en graviditet i kroppen :(
  • Ida3434
    Jossantossan skrev 2018-11-21 19:51:08 följande:

Åh! Känner igen mig så mycket. Har varit där, testat mig i v 6, där de enbart sett hinnesäck, sedan gulsäck och sedan försvann allt. Därför såååå orolig den här ggn. Är i v 5 nu. Var på VUL för en vecka sen, pga utebliven mens, (länge), då såg de enbart hinnsäcken. Ska tillbaks 3/12, för att se om det utveklats den här ggn!

Jag håller tummarna för oss båda. Du får uppdatera sen efter det vul om hur det gick. Stor kram på dig
Svar på tråden BF juli 2019 - stannar på FL