Inlägg från: Jossantossan |Visa alla inlägg
  • Jossantossan

BF juli 2019 - stannar på FL

Hej på er allesammans!

Blev lite tagen på sängen här i veckan, då jag skulle göra en kontroll för att se hur läget var där nere efter ett tidigare MF, då mensen varit lite oregelbunden. Vad jag inte kunde förutspå var att jag är gravid, typ i v 4?!:) Visst vi försöker ju regelbundet, men hade verkligen inte trott att det var så bra? haha så nu är jag helt förvirrad...Andra graviditeten då, eftersom mitt första blev MF i v 10. Har inga symptom alls. Lite trött, men det kan ju vara hösten som gör. Ska få ett tidigt VUL om ca 1 mån, pga tidigare MF. 

Ska man försöka glädjas? Nån med samma känsla?

• Jossantossan

Åh! Känner igen mig så mycket. Har varit där, testat mig i v 6, där de enbart sett hinnesäck, sedan gulsäck och sedan försvann allt. Därför såååå orolig den här ggn. Är i v 5 nu. Var på VUL för en vecka sen, pga utebliven mens, (länge), då såg de enbart hinnsäcken. Ska tillbaks 3/12, för att se om det utveklats den här ggn!

• Jossantossan

[quote=79231428][quote-nick]drBubbles skrev 2018-11-21 21:04:16 följande:[/quote-nick]Känner igen oron med tidigare MF, och hur svårt det är att veta när/om man ska/får känna glädje. Hoppas allt går bra den 3e! Hur långt gången är du då?

Ja, men så är det verkligen. Man väntar otåligt.. första VUL, var i måndags. Där såg hon en precis tillkommen graviditet som såg ut som v 4. Så borde var v 5 nu. Känner knappt mig gravid den här gången heller.

Svar på tråden BF juli 2019 - stannar på FL