• t1000

Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)

Jag har aldrig brytt mig om bröst så länge dom inte är för stora eller hängiga.  Dina ser ju normala ut.
    Hade det varit jag så hade jag hellre sett att du la pengarna på träning,  löpning, yoga, crossfit, samt dra ner på onyttigheter för att slimma till kroppen.  Då jag attraheras av en smal och fit kropp.   Brösten ointressanta.
    Men alla är vi väl olika.  

• t1000
    Anonym (?!) skrev 2018-10-27 11:42:24 följande:

Om brösten är ointressanta, varför kommenterar du då i en tråd där TS frågar om sina bröst? Ingen bryr sig väl om vad du attraheras av, och att råda nån att "dra ner på onyttigheter" när du inte har en aning om hur personen äter/lever eller ens ser ut (förutom en bild som visar nån decimeter av kroppen) är bara idiotiskt.

För att ts behöver inte operera brösten för att känna sig sexig. Bättre att fokusera på sitt välmående. Vilket automatiskt ger en attraktivare kropp. Dvs , det är inte brösten som definierar dig. Vad som är idiotiskt är att operera fullt normala bröst.
  • t1000
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-10-26 23:15:28 följande:

Träning, absolut! Innan barn och man var jag ett stort fan av styrketräning. Däremot vill jag absolut inte slimma ner kroppen. 48 kg är redan för lite till mina 165 cm. Anser jag själv. Lite mer muskler, fasthet och styrka i kroppen ska jag få till igen däremot.

Tack för din kommentar!

Oj, få kvinnor har den fysiken och efter att ha fött barn. Hur gammal är du? Du borde vara stolt över din kropp och dina bröst.

Du behöver inte slimma kroppen mer. Men lite mer fasthet och styrka som du säger är aldrig fel.
Svar på tråden Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)