Inlägg från: babyväntar |Visa alla inlägg
  • babyväntar

Bf Juli 2019

Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?

• Svar på tråden Bf Juli 2019
  • babyväntar

Vad roligt att så många hittat hit!

Själv är jag 25 och sambon 27 och väntar 3e barnet och beräknad den 4/7 :)

• babyväntar

Jag ska på inskrivning redan om 1 1/2 vecka, svårt att få tid här så när jag tog ut spiralen sa barnmorskan att jag skulle ringa och boka tid så fort jag fått ett +, men blev förvånad att jag fick tid så snabbt! :)

• babyväntar
    heyheymonkey skrev 2018-10-28 06:29:46 följande:

Jag och min sambo är 30 år och väntar vårt första barn.BF 7 juli om allt går som det ska. <3

Är den någon av er som lider av migrän? Jag brukar nämligen få det ibland och sedan jag blev gravid har jag haft det ungefär varannan dag. Antar att det beror på hormonerna som förändrad så snabbt nu? Så jobbigt när jag inte kan ta något mot det. Men vad jag läst ska det i alla fall lugna sig sen när hormonerna stabiliserar sig.

Jag får som migrän vissa dagar.. vet att jag hade det förra graviditeten också...
  • babyväntar
    Ardnas89 skrev 2018-10-28 15:58:19 följande:

Gruppen på fb kommer självklart vara hemlig!

Har precis skickat meddelande till dig :)
  • babyväntar
    Älskadelillaliv skrev 2018-11-05 12:14:09 följande:

Vilka vitaminer ska man ta

Folysyra är det viktigaste fram till vecka 12! Var precis på inskrivning :)
  • babyväntar

Gå lite längre tillbaka i tråden så ser ni vem ni ska kontakta för att g med i facebookgruppen :) vad roligt med många nya!

• babyväntar
    Toollis96 skrev 2018-11-08 20:21:37 följande:

Jag skulle behöva hjälp att tolka detta gravtest som enligt mig på BIM -1 va positivt. Men är kluven för idag på BIM testar jag negativt.

Vet inte exakt om de positiva är -1 eller -2 och idag -1 eller BIM dagen. Har 29 dagar i cykeln och är väldigt regelbunden men enligt min mensAPP är jag på dag 30 idag.. Men inte ett spår av mens har dykt upp idag. Molande värk sen 2 dagar tillbaka, igår mer än idag.

Så där såg mitt ut när jag test 4 dagar innan mens :) sen några dagar efter bim var det super starkt!
  • babyväntar
    Teresee skrev 2018-11-26 18:41:34 följande:

Är nu i v8, 7+1, har knappt känt mig gravid förutom helt vidrig trötthet. Har inte orkat någonting och inte alls känt mig som mig själv pga av det. Och inget har liksom hjälpt, så frustrerande. Nu kommer nästa grej - ingen aptit what so ever. Kan BARA äta det jag är sugen på, vilket ibland inte är någonting, ibland är det pommes med dippsås, ibland är det sallad eller nån frukt. Men kräks av tanken på den mesta maten. Kan tillägga att jag aldrig har kräkts under graviditet, lyxigt ja vet, bara lidit av ?åksjuka? lite grann i vågor. Gör mig inte direkt mindre frustrerad. Någon som har samma?

Låter precis som du beskriver mig! Kan inte heller äta något och får panik av att planera middag hemma för jag blir bara äcklad av Allt!
  • babyväntar
    Granskott skrev 2018-11-29 18:04:36 följande:

Jag äter mycket smoothies. Det går ner:) och salta saker. Håller med, det är svårt att veta vad man ska äta och ännu svårare att planera då man hela tiden blir illamående av olika saker..

Någon som köpt något till sin bäbis än? Är så sugen på det trots att det är så tidigt:)

vi har köpt vagn och en body som jag slog in och gav barnen :)
Svar på tråden Bf Juli 2019