Bf Juli 2019
Jag hoppar in här! grattis allihopa:) plussade för cirka 10 dagar sen har 2 härliga pojkar på 11 och 7 år och 4 missfall dem senaste 2 åren då vi försökt få en till sen 2016, nu håller vi tummarna !! Beräknad förlossning 24/juli
Jag hoppar in här! grattis allihopa:) plussade för cirka 10 dagar sen har 2 härliga pojkar på 11 och 7 år och 4 missfall dem senaste 2 åren då vi försökt få en till sen 2016, nu håller vi tummarna !! Beräknad förlossning 24/juli
Tänkte ta ett digitalt test inorgon. Är på i vecka 6 (5+0) vad borde indikatorn säga? Vecka2-3 eller 3+ ?
Hej! Jag är i vecka 8, 7+1 tror jag d blir idag o nu på torsdag har jag vul, varit med om 4 missfall o det sista hade jag en tom fostersäck o blev skrapad i vecka 11 så nu ringde jag till kvinnokliniken och sa jag bara är så orolig o med tanke på allt som hänt tidigare så var det inga problem att boka vul. Nu på torsdag men tiden går såååå seeeegt så det är jobbigt
Jag förstår dig helt och hållet! Jag har gått igenom två missfall innan denna graviditet, båda har varit MA och upptäckts kring v. 11-12. Det är verkligen inte lätt att hoppas att allt ska gå bra när erfarenheterna säger det motsatta... Vi har inte berättat för någon (utom mina 40 arbetskamrater, haha! Jag jobbar med röntgen så fick snällt berätta så fort jag plussat) och kommer inte att göra det förrän efter kub, om vi kommer så långt.
Jag har tid för vul på tisdag så nu håller vi tummarna för att vi båda får se ett levande litet pyre på skärmen! :)
Ååh, grattis! Så härligt!
Hur gamla är era barn och när tänker ni berätta?
Våra är 9 och 12 år så här blir det också (förhoppningsvis) en riktig sladdis! :)
Tack, jag vet inte om jag längtar till eller fasar för tisdagen.
[quote=79279278][quote-nick]whippitwhippet skrev 2018-12-11 11:04:48 följande:[/quote-nick]Så kändes det verkligen för mig med, jag satt och höll tummarna för att läkaren inte skulle ropa upp mig i väntrummet! :D
MEN när jag väl låg där så såg vi ett fint tickande hjärta på skärmen! Dateringen fick han till 8+1 vilket stämmer bra med sista mens (7+6 enligt det). Känns som en otrolig lättnad även om jag inte kommer att kunna släppa oron helt och hållet ändå. Men nu vågar jag i alla fall hoppas att det här ska gå vägen! :)[/quoteåh
Åh va kul att höra :):) grattis !!!!:):)
Nä precis nu får man hålla tummarna att det går vägen vi får även läsa mindre sv sånt som gör en orolig, läste igår om missfall som sker v 9 -12, det va jobbigt och till slut kändes det ändå som att vi går o petar i allt, analyserar varenda detalj och köper oss själva mer oro så jag bestämde mig att sluta läsa helt o hållet om allt tråkigt, bara låta det flyta på så kmr det gå bra :)
Så kändes det verkligen för mig med, jag satt och höll tummarna för att läkaren inte skulle ropa upp mig i väntrummet! :D
MEN när jag väl låg där så såg vi ett fint tickande hjärta på skärmen! Dateringen fick han till 8+1 vilket stämmer bra med sista mens (7+6 enligt det). Känns som en otrolig lättnad även om jag inte kommer att kunna släppa oron helt och hållet ändå. Men nu vågar jag i alla fall hoppas att det här ska gå vägen! :)
Nu blev det 100 inlägg ist för 1 jo! puhhhhhhh
Någon mer med tidig halsbränna?? Det Kommer oftast på kvällarna när jag lägger mig känns lite för tidigt o hur kommer det bli när man är i vecka 20 o 30 när det redan är jobbigt i vecka 8 :/ men känns ändå bra med lite symptom haha