Bf Juli 2019
Här är en till som plussade imorse så bf vid 25e juli någonstans! Första graviditeten, så är fortfarande lite i chock men självklart super glad och pirrig.
Här är en till som plussade imorse så bf vid 25e juli någonstans! Första graviditeten, så är fortfarande lite i chock men självklart super glad och pirrig.
Hej!
Har inte heller många symtom (vecka 6 (5+1)), men däremot är magen så stor! Väldigt svullen redan, eller gaser?
Lite tröttare än vanligt och lite lättare för att gråta. Min man kallade mig för sprinklern första graviditeten för jag grät så lätt så det kanske blir lika nu:)
Skrev senast här för cirkus 1v sedan. Har sedan dess insett att jag räknat fel på bf så jag fick flytta bak en vecka. Så är idag i 5+2. Men samma gäller som sist, mitt ända symtom är pluset på stickan. Har även blivit tokig som testar varannan dag bara för att dubbelkolla att det fortfarande är något.
Ska på hälsosamtal med BM imorgon, tänkte ta upp då gällande min oro och att jag önskar att få göra ett VUL (så nära jul som möjligt då vi tänkt berätta för släkten, och för att vara säker på att om det är något så ska det synas). Går liksom och tänker det värsta eftersom jag inte känner nå, att det då bara ska vara en moderkaka som växer där inne..