Inlägg från: Lånehajen |Visa alla inlägg
  • Lånehajen

Tycker hon jag duger i sängen?

Du märker väl förhoppningsvis även på andra sätt om du ger henne njutning i sängen? Är ju inte bara rent ljudmässigt man kan märka det på utan även på andehämtning, hur hon rör sig, era interaktioner osv. Kommer hon regelbundet när ni har sex?

• Lånehajen
    Anonym (G) skrev 2018-10-24 12:38:31 följande:

Jag vet inte om hon kommer eller inte. Det frågar man väl inte? Kom du?

Det är inte en fråga man ska behöva ställa såvida man inte är med en extremt tillbakadragen och tyst kvinna. Väldigt svårt att missa om du ger henne en orgasm, att du inte vet innebär till 99% att hon inte får några.

Så utifrån detta finns det nog anledning att vara orolig över ert sexliv. Börja ställa frågor om hur hon gillar saker och vet du inte hur du ska ta henne hela vägen så be henne att själv visa eller berätta hur hon gillar att bli smekt. Vad gör du i nuläget för att hon ska komma?
  • Lånehajen
    Anonym (G) skrev 2018-10-24 21:00:59 följande:

Jag slickar och smeker henne innan jag tränger in i henne.

Känns som om jag blir dumpad snart.

Det låter som en bra början. Prata med henne och visa att du vill göra det skönt för henne också så tror jag att det löser sig. Inte ens om du har massor av sexerfarenhet kan du räkna med att träffa helt rätt med en ny partner direkt utan det är alltid viktigt med kommunikation.
Svar på tråden Tycker hon jag duger i sängen?