Nidblödning?
Hej, läst alla inlägg här tror jag men startar egen tråd och hoppas få bra inputs..
Försökt skaffa barn 1,5 år, MF dec 17 i vecka 11. Gjort utredning på oss båda (35/37 år) och han har 2 barn sen innan. Inga avvikelser har upptäckts.
Provat bisolvonmetoden, munkpeppar, spermievänligt glidmedel, ätit bidrottninggéle och smörjt progesterall.
Fyllt i flertalet appar och tempat och mätt flytningar, kissat på hundratals äl-stickor... Ja jag har gjort allt det där som alla andra provat och det verkar ha funkat för... Har gett upp mentalt och kör nu bara på folsyra o d-vitamin och ligger varje dag kring uppskattad ÄL.
(Så länge jag mätte hade jag väldigt regelbunden ÄL och mens.)
Hade senaste ÄL 9-10 oktober och BIM borde vara nu på onsdag 24/10.
Igår ÄL+10 blödde jag klarrött blod när jag kissade 2 ggr men inget mer.
Känt flera ?symptom? de senaste dagarna men antar att mensvärken/pms bara kommer tidigare o tidigare...
Vill inte har era ?styrkekramar? eller medlidande - har ju förstått att vi är oerhört många i samma sits..
Men dela gärna med er om ni upplevt liknande blödning bim-4?
Andra frågan - när har ni använt er av CB Early? Hur många dagar innan BIM och har det varit ett riktigt resultat? Är skeptisk mot just denna tidiga mätsticka men måste verkligen få reda på senast imorrn bitti om jag är gravid eller inte. Hoppas hoppas...
Tack för hjälpen och fortsätt kämpa alla därute!