BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se
stjärnasomärdin skrev 2018-11-20 16:30:09 följande:
Även jag hade det likadant. Vet att de på gyn innan sagt att jag troligtvis skulle få min mage sent med tanke på livmoderns placering och lutning. Inte för än i vecka 30 vågade folk säga grattis lite försiktigt. För mina klienter kunde jag helt dölja min graviditet, även i vecka 38. Livmodern följde kurvan även om magen var liten. Där inne låg hela tiden en frisk liten kicka som ändå entrade världen större än genomsnittet två veckor innan beräknad födsel. Njut av din graviditet och gör vad du kan för att släppa oron. Jag lovar dig att du på slutet inte kommer önska dig en större mage ;)
Skönt att höra! Jag trodde jag skulle bli lugn efter RUL men man hittar ju alltid något nytt att oroa sig för, så det är skönt att höra andra som haft likadant men bebis ändå växt på som den ska :)
Jaa, det var jag som hade ont i skinkan ;) haha! Har tyvärr utvecklats till det sämre... gör emellanåt ont längre ner, även vid sittbenet och svanskotan känns det som, och är värst på jobbet eller när jag tränat, så jag har slutat gå på danspassen som jag annars brukar gå på :( Står i valet och kvalet om jag ska gå till naprapat eller sjukgymnast, vet inte vilket som skulle vara bäst. Men är fortfarande bara på vänster sida och inte höger. Hur har det gått för dig? Har ditt blivit bättre? :)