Inlägg från: Thorax |Visa alla inlägg
  • Thorax

BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se

Hänger gärna här också. Bf 22/4

V16 nu och inte berättat nåt än, tänkte vänta till julaftonen. Om ingen kommer på oss då min mage redan är rejält stor haha

Behind every legend, lies an impossible dream
  • Thorax
    stjärnasomärdin skrev 2018-10-30 06:30:44 följande:

Oj jäklar haha! Coolt om ni klarar av att undanhålla det så länge. Vi berättade i vecka 21 i förra graviditeten och då började det bli knivigt för oss :p men kanske hade gått några veckor till!

Fördelen när man träffar familjen rätt sällan sånna gånger :D . Bor en bra bit ifrån alla tyvärr, men kommer vara i v24 på julaftonen. Mest jobbigt att inte auta det själv :D vill ju skrika ut det helst. Haha men v21 äe ju bra kämpat ändå att hålla ut till :)
  • Thorax

Hoppas det jag också, blir svårt haha

Jag förstår nr ni ses ofta, det är ju rätt stor hemlighet också att bära på. Men delad glädje är dubbel glädje :) haha, berätta gärna hur det experimentet går ;)

Idapou skrev 2018-10-31 13:05:15 följande:

Hoppas ni kan dölja till julafton, blir ju världens bästa julklapp isåfall :)

Känner igen känslan att vilja skrika ut det till alla man möter. Men det är lättare nu när familjen vet, vi träffas ofta och det känns så dumt att sitta o ljuga. Dock gör jag ett experiment på jobbet, ska se hur långt jag kan gå innan nån vågar fråga. ;)

Svar på tråden BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se