SuzieZ skrev 2019-07-07 15:54:48 följande:
Idag fick jag lätt mensvärk vid kl 11-12 och nu vid kl 15 fick jag en blödning som blödde igenom mitt tunna trosskydd!!!(blandat med Lutinuskladd) Inte haft någon mens-/molvärk eller blödningar under ruvartiden eller sedan testdagen i tisdags (bara rosa flytningar senaste dagarna).
Tror ni att det kan vara ett missfall eller finns det fortfarande hopp!?! Har just gått in i v.6 (5+2) enligt appen..
Jag har inte gjort något hcg prov tidigare... är det någon mening att jag gör det imorgon bitti eller kommer det inte visa om det varit missfall eller inte...?
Tacksam för råd! /En väldigt oroligt!!
Ta extra Östrogen och progesteron, ofta när du börjar blöda så dippar hormonerna så öka på. I St Petersburg tar du en progynon i timmen tills du slutar blöda max fem st. Sen tar du dygnet runt var tredje timme och sen långsam nedtrappning i två veckor. Man tar även extra progesteronsprutor och cyklo-f, det ska även vara strikt bedrest i flera dagar.
Jag hade en blödning nu så att jag blödde igenom trosa och jeans, när jag tagit av mig byxorna så droppade det blod på glovet. Var i v 7+1 sen var jag på planerat ultraljud i v 7+3 och fick se ett hjärta.
Så ge inte upp, kan du beställa blodprov via blodkollen så är dom snabbare och billigare än werlabs.