Vi som planerar äggdonation 2019
Vad spännande! Snart är du i mål. Jag har max 10 veckor kvar.
Vad spännande! Snart är du i mål. Jag har max 10 veckor kvar.
Jag är i 29+0 idag, ska på tul den 27/11, på flödesultraljud var han 10% mindre fast jag har graviditetsdiabetes (dock medicinerar jag). Nu håller vi tummarna för att din bebbe kommer snart så det inte blir en 4500. Vi längtar tills vi får se en liten bild på skönheten.
Mätte slemhinnan idag på dag 12.. 7.5 mm. Ska ju inte göra insättning ännu... dröjer nog typ 2 v till. Borde växa på sig mer tills dess va?
Jag är gravid nu & jag hade 8 mm vid insättning! Embryots kvalitet är visst det viktigaste!
Precis. Men eftersom det är typ 2 veckor kvar till insättning borde den ju bli ännu tjockare??
Började blöda nu på morgonen... Så ledsen:( visste att det var för bra för att vara sant
Är i vecka 5+5. Borde man ha sett ett hjärta?
I 6+1 eller ngt senare är det inte säkert man ser ett hjärta. Men man ska kunna identifiera foster hinnsäck gulesäck. På mig syntes bara hinnsäck då jag hade MA. Som sagt v5+5 ser man inget hjärta
Det är verkligen lite gambling verkar det som.
Jag har läst att åtminstone IVF Riga gör s.k. tandembehandling ifall man inte riktigt gett upp på de egna äggen men vill säkra upp med donatorägg - och då ett gång till frysen antar jag.
Någon i den här gruppen som vet mer om tandem?
Skönt att hyston gick bra!
Jag tror att klinikerna gör det dom kan oavsett garantier. Dom lever ju på gott rykte och bra statistik.
Synd att dom inte vill sätta in två av sämre kvalitet? Men det gjorde väl Frazze, visst går du hos Riga?
Vi hade 2 i frysen som var av 3dje bästa kvalitén och den näst sämsta kvalitén som dom fryser och det blev ju ändå ett plus så finns ju verkligen hopp för er med? Tänker att det blir ganska dyrt oavsett vilken behandling ni väljer hos Olga i jämförelse med vad det kostar med återföring av frysta?
Be om en mer specifik gradering på embryona ni har i frysen och säg att ni verkligen vill sätta in två ( om ni är beredda på risken m ev tvillinggraviditet)
Kram