Vi som planerar äggdonation 2019
Crooked tail-Frazze använde också kortison och en massa andra receptbelagda mediciner nu vid sitt lyckade syskonförsök.
Crooked tail-Frazze använde också kortison och en massa andra receptbelagda mediciner nu vid sitt lyckade syskonförsök.
För er nya som läser här itråden, och som funderar på att välja Avaclinic i Riga för er behandling. Så kommer de ha en gratis Seminarium (föreläsning och infoträff) i Stockholm den 19 Oktober 2019. För mer info se klinikens hemsida www.avaclinic.lv
Uppdaterad lista
På gång:
Sjuttiosjuan FET 4 oktober
Hej!
Jag har haft kontakt med Ole-Bjarne Christiansen i Danmark, som utreder och behandlar immunförsvaret. Vet att han inte behandlar med intralipid utan med ivig, och att det är dyrare. Är det någon hät som har erfarenhet av Dr Christiansen? Eller har behandlats med ivig? Hur dyrt är det?
Lycka till alla
Fått svar på mina nya prover och både hcg ovh progesteron hade gått upp ( nu tog jag tabletterna på Morgonen) .
Progesteron 120 nu. Och hcg hade ökat från 75 till 350 på 3 dagar. Så då får jag vara nöjd antar jag...
...?då får plötsligt kvantitet gå före kvalité? ska det stå.
Nu e det tyvärr slut för denna gången, det var som jag befarade, det hade slutar utvecklas.
Nu har vi kontaktat kliniken för ytterligare ett försök.
Förra gången tog vi ett (färskt) embry och embryo glue. Denna gången rekommenderar dom blastocystodling, assisted hatching och embryo glue.
Jag funderar på att ta 2 (frysta) embryon och blasocystodling. Är lite tveksam till om embryo glue och assisted hatching är värt pengarna. Vad säger ni?
De vill oxå att jag tar följande blodprov, är det någon som har koll på varför man tar dessa?
Lupus anticoagulant
Cardiolipin antibodies
Homocysteine
Crooked tail - Homocystein prov kan du ta genom Blodkollen.se som separat prov för 365kr.
Hos Werlabs går det inte att ta som ett enskilt prov utan där måste man ta hela deras Vitamin och mineralpaket som kostar drygt tusen kr ordinarie pris.
Homocystein mäter om du har B-vitaminbrist (Folat/ Folsyra är ett B-vitamin. Det heter B9).
Crooked tail och Lilly2013 - Ytterligare ett tips till er båda, kan vara att göra ivfSerums Mensblodtest, som man gör hemifrån och skickar med posten till labbet i Aten. Man kan ha baciller därinne utan symptom och utan att de svenska testerna visar något. Dessa baciller kan orsaka minus och missfall.
Om baciller hittas, så får både mannen och kvinnan varsitt EU-recept av ivfSerum som kan lösas ut på svenskt Apotek. Man gör BÅDE Locus Medicus testet och 11 in one testet. Det kostar totalt 300euro. Googla på ivfSerum infection screening för mer info inkl adress att skicka till.
Jag tipsade Frazze här itråden om att göra Mensblodtestet inför hennes senaste försök, och baciller hittades, så både hon och mannen åt varsin lång antibiotikakur, och månaden efter satte hon in 2 blastos och är nu gravid pch kommer få barn i december 2019. Det finns också många i Atentråden som lyckats tack vare Mensblodtestet.