Vi som planerar äggdonation 2019
Tack för alla lycka till! Nu är vi på sös för förberedelse. <3
Tack för alla lycka till! Nu är vi på sös för förberedelse. <3
Fantastiskt! Stort lycka till idag!!
Tänk att det ändå fungerar efter så lång tid:)
Fått reda på på rul att min också ligger i tvärläge och att jag har moderkakan för livmodermunnen... så finns risk för snitt för mig också, även om det finns massa tid kvar både för att den vänder sig och att moderkakan flyttar upp sig.. får se på nästa ul hur det går. Är ju bara i v 20 än.
Nu är han här! 2920 och 48 cm. Allt har gått bra och han låg helt i tvärläge så det var tur med kejsarsnitt.
Åhhhh, jag tror jag smäller av såååå söööt!!!!
Stort grattis äntligen är han här!!!
Jättegrattis härifrån också Peewee! Verkligen supersöt liten kille! <3
Undrar om det är jag som är näst på tur..? Bor i Kalmar nu och här sätter de igång förlossningen vecka 38+0 vid äggdonation, till skillnad mot Stockholm där jag sattes igång vecka 40+0. Fast det sa dom berodde på min diabetes och inte på äggdonationen.. Hur som helst, exakt datum bestämmer de vid nästa ultraljud den 4 februari, men det blir iaf någon gång under kalendervecka 8 alltså hmm 17-18-19 februari någonstans. Vilket är snaaaart! Hjälp.. lite spänd på hur det är att ha två små samtidigt är jag allt.. Har visserligen två barn nu också men mellan dem är det ju 20 år, haha!
Lillan/en i min mage ligger exakt på normalkurvan vilket inte är dåligt med tanke på att diabetiker brukar få ganska stora barn. Glad o tacksam för det!
Nu blev det mer babbel om mig än jag tänkt peewee! Njut för fulla muggar, det är ni värda, äntligen i mål!!! <3
[quote=80168100][quote-nick]PeeWee44 skrev 2020-01-16 13:38:05 följande:[/quote-nick]
Godnatt-gnäll: det är SÅ härligt att jag börjat må jäkligt illa igen såhär på sluttampen.. not! Tur att bebbe kommer ut snart iaf! <3
Men åååh va jobbigt!! Låter som min yngsta son när han va liten... kolik. Det kommer ge sig men jobbigt när det varar! Styrke kramar till er!!!!
Åh vilken bedårande söt liten missnöjd kille ni fått!
Välkomna i klubben! Vår gnäller hela dagen för att sen låta det övergå i gallskrik på kvällarna. Inget är bra någonsin! Verkligen heeeeelt tvärt om från vår första kille. Får han tillräckligt med mat? Hoppas att det är övergående! Kram