Frazze skrev 2019-05-14 17:19:24 följande:
Oj! Det var inget dåligt embryo det! 5AA mitt var typ BC 3Ab el nåt sånt. Och ett BC2 fick inga AA alls! Nu håller vi tummarna då att allt går bra!
Hej hej! Ja det var mkt fint, är så glad! Fast vet inte mkt om de där skalorna, vet iaf att A betyder ngt bra.
Och siffrorna är väl utvecklingsstadium om jag minns rätt.. Jaja, det är ett gott tecken med bra gradering, men det är inte allt förstås.
Maika19 skrev 2019-05-14 18:39:33 följande:
Härligt!!! Hoppas, hoppas Maran. Va gött gumman<3 Tänkte på dig igår. Snart min tur. Har min nya planering nu. Är lite orolig då min mens denna gång inte var så kraftig. Jag tänkte på slemhinnan och allt det där...
Åh, tack snälla, snart är det din tur! Min mens var mkt sparsam efter att jag tog ut spiralen i början av bebisfabriken, slemhinnan var alltid helt ok iaf. Nu rikligare mens efter att dottern kom men slemhinnan var denna gång lite tunnare.. Så iaf för mig betyder inte riklig mens tjock slemhinna.
Så länge du tar tillräckligt med östrogen och kollar med VUL i god tid så går det säkert bra! De har ju även lite fler trix att ta till om den krånglar trots allt. Spännande tider!