AnnaLa skrev 2019-01-11 21:09:08 följande:
Jag är bara jag.. låter hoppfullt att ni lyckades på sista embryot! Man hoppas ju att det är ett lyckoembryo:)
Frazze, 11 blastisar låter ju ändå som det finns en väldigt god chans! Speciellt om du som jag har skruttiga egna ägg.. jag har ju gjort 6 misslyckade försök på egna först oxå.
Skillnaden när man började med äd var för mig jättestor! Nu har ju du iofs lyckas en gång med egna ägg. Men jag fick bara ut ett ägg per plock och aldrig tillstymmelse till plus.
Med äd har jag ju även om jag fått ngn kemisk graviditet och ett utomkveds ändå fått något som händer. Och till slut ett mirakel! Skulle det bli ett till så är det ju bara ett superplus. Jag är så tacksam för att jag har lyckats en gång! Men för hennes skull ville jag ändå prova att ge henne syskon som hon kan dela sin bakgrund/ historia med.
Så härligt när det verkligen lyckas. Som sagt jag körde 3 ivf blev gravid på första men hon dog i magen i v.24. Sen inget. Fick ut några få ägg var gång. 3,2,5 tror jag och fick tillbaka 2 var gång. Sen körde vi äd, blev gravid som jag skrev så kom det ut. Sen en lång semester till varmt land och östrogenplåster och letrozol så pang kom jag hem med ett + i magen som ligger intill mig nu. Mitt mirakel!!!! Nu vill vi att han ska få ett syskon även om de inte blir 100% så är de 50 % i alla fall.
Jag är bara jag! Fick du plus innan med de andra? Och såg ni någonsin ett hjärta ticka innan det kom ut i så fall? El har någon annan sett ett hjärta innan det kom ut och sen lyckats efter det?