Vi som planerar äggdonation 2019
En fråga!? Varför heter det morning sickness när man mår mer illa på kvällen? När jag ska laga mat då dör jag nästan!
En fråga!? Varför heter det morning sickness när man mår mer illa på kvällen? När jag ska laga mat då dör jag nästan!
Vi har insättning före midsommar, om allt går som planerat. Börjar bli nervös... Tänk om det inte blir något embryo?...
Får också magkatarr av tabletterna. Och är dödstrött!
Håller tummarna för oss alla kämpar i tråden!
Jag firar idag med att för första gången på God knows when inte mått illa!!!!! Lyckan är enorm! Det kommer säkert tillbaka imorgon, men för en kväll så har jag sluppit att må pyton! Wohoooooo!
Här kommer en uppdatering från mig. Jag har dessvärre dåliga besked. Av mina 3 resterande embryon så odlades de vidare till 5 dagars. Jag trodde de frös dem som 3 dagars men de hade de inte gjorts. Hur som helst överlevde de inte så jag har noll förväntningar på de som de 2 som de transfererade till mig. Riktigt dåligt resultat alltså, lika dåligt som med mina egna ägg. Ska kontakta kliniken för en konsultation på deras initiativ men det är ju inget som förändrar mitt bakslag.
Nu har jag fått två alternativ på donatorer. Hur tänkte ni när ni valde?
Gud vad skönt med ett sådant gott resultat! Jag gör behandling i Riga, så får tyvärr inte själv se foton på donatorn, men de säger att båda är lika mig. Båda har ungefär samma hårfärg/ögonfärg/längd/vikt, det är väl deras hobbies som skiljer sig åt mest.
Lite smått orolig här! Jag har ju börjat dra ner på progesteronet från 3-3-3 till som jag nu var på 2-1-2 och genast så kommer det rosa el lite blod då blandat med progesteronet. Jag har inte ont el nåt, men vad gör man? Givetvis 6e Juni så röd dag här imorgon. Inte ens så man kan få komma in och kolla på gyn. Någon annan som råkat ut för samma?
Öka dosen igen! Vilken vecka är du i nu? Enligt st Petersburg kan du knappt ta för mycket hormoner hormoner.
Hur många av er har fått bestämma själva om det ska föras över ett eller två embryon? Hur har ni som fått välja resonerat och vad bestämde ni er för?
Vet du hur mycket större riskerna är vid en tvillingraviditet?