CrookedTail skrev 2019-06-05 22:45:25 följande:
Fasen vad skumt! Jag går oxå på Ava Riga och frågade specifikt om åldern på äggdonatorerna jag fått att välja mellan, men fick bara till svar att de enligt lag inte får tala om ålder. Det är Katerina jag har som koordinator.
Inte skumt alls om du har Katarina.
Jag har Veronika som koordinator. Jag har också haft kontakt med Katarina tillfälligt tidigare när Veronika har haft semester.
Men jag upplever Katarina som glömsk, strulig och inte alls lika kompentent som Veronika ärligt talat. Det är flera som sagt samma sak som mig. Jag har tidigare sett att Katarina gett fel medicin ordinationer och annat.
Gå in och chatta med Veronika på klinikens hemsida en vardag under kontorstid, så kan du fråga henne istället ang ålder. Tyvärr tror jag inte man får byta koordinator när man väl tilldelats en, och man kanske vill byta (om du vill det). Jag vet en annan kvinna som ville byta men nekades. Men du kan fråga Veronika om det också om du vill ?
Koordinatorerna turas om att chatta olika tider och olika dagar, men gå in på hemsidan vid lite olika tider och olika dagar så kommer Veronikas namn upp i chattfönstret förr eller senare.
Däremot OM du/ni använder spermadonator så får man inte veta deras ålder.