Vi som planerar äggdonation 2019
Jag hade kvar alla symptom (och plussade även på stickan en månad efter framkallad abort). Det är säkert ingen fara! Men om du är orolig tycker jag du ska be om ett tidigt VUL.
Jag hade kvar alla symptom (och plussade även på stickan en månad efter framkallad abort). Det är säkert ingen fara! Men om du är orolig tycker jag du ska be om ett tidigt VUL.
Kan du inte försöka få komma till en gynekolog och göra ett ultraljud? För att lugna själen. Kram
Finns det inga privata gynekologer där du bor? Brukar kosta mellan 1500 och 2000kr. Kan vara värt det för att få lugn och ro. Lycka till.
Jasså? Vet du om det är några fördelar med att ha samma, eller spelar det ingen roll?
Haha! Det är bara 3 veckor kvar till KUB idag!!!!!! Jag tänkte 4 veckor jag Gött!
Tack för ditt svar - och grattis till det lilla livet i magen! Jag ska försöka hoppas lite till, men orken och pengarna börjar tryta...
Hej Tjejer!
Jag lyckades samla kraft till att göra testet. Det blev till min stora förvåning ett tydligt plus. Den första på 3 år efter 6 misslyckades IVF återföringar. Känner mig oerhört tacksam!
Till alla er som får ångest över att inte känna av några symptom kan jag berätta att jag faktiskt inte kände särskilt mycket. Jag vet att det är svårt att inte oroa sig men försök att påminna er om att det faktiskt kan bli plus trots avsaknad av symptom. Jag hoppas innerligt att det blir stora plus för er alla inom en snar framtid!!
Har du kollat med andra gynkliniker? Nån måste väl kunna ta emot dig?
Jag har tyvärr trista nyheter då vi denna gång gick bet. Vääääldigt negativt på både urin- och blodprov. På?t igen.. suck.
Får jag fråga hur ni andra har gjort med Vul? Har ni gått via inskrivning av graviditet på barnmoskemottagning eller har ni gått till en annan klinik? Visst får man bekosta den själv?
Jag har gjort de tidigare Vul undersökningarna på den klinik vi gjorde IVF på. Är det kanske dit jag ska vända mig för att boka tid?