LadyMaria skrev 2018-12-25 07:44:21 följande:
Det går bra här ännu Evylina, gick på ultraljud v.6+1 och fick se hjärtslag, helt otroligt! Efter totalt 9 Ivf och 2 FET, Tar en dag i taget vågar inte ta ut något, vill att tiden ska gå fort!
Lycka till när ni ska testa, den väntan är inte lätt heller!
God Jul till alla!
Så glad för ert skull!! :D Grattis grattis till hjärtslag!!
Jag går runt nu i förtvivlan, igår hade jag ganska mycket hopp men idag så är det en dålig dag trots att klockan bara är 9! Hade en rosa flytning idag på trosskyddet när jag vaknade och det är så hemsk. Ruvardag 9... Nu nojjar jag och läser allt om tidiga små blödningar och har förstått att det är normalt och vanligt, men det hjälper inte en nojjig ruvare :(
Vill inte testa än då det kanske är negativt, har ju inte testdag förrän på fredag, vill inte få falsk positiv som sen försvinner. Usch jäkla ruvande!!! Hatar att ruva :( :( :(
Minns inte vad kliniken sa om detta? Eller ju de sa att små blödningar var vanliga, men att man skulle höra av sig ifall det blev mer, visst var det så ni som ruvat? tittade nu igen och det har inte kommit mer, men det behöver ju inte betyda att det inte kommer mer senare. :(
Jaja nu är det bara att vänta och se! kul juldag hehe :/
Ha det fint alla och hoppas att julfirandet fortsätter bra för er alla!! Kram E