Frazze skrev 2019-01-12 22:45:32 följande:
Åh nu kom 100 frågor till *hahaha* så du började med prednisolon typ på mensens första dag( skulle ha vart) och progynon. Tog du 1 första dagen och andra och sen 2 och sen 3 och sen 4 st el hur trappades det upp? Och trombylen samma som prednisolonet? Prolutex, vad är drt? Är drt progesteronsprutan eller? 4 dagar innan fet? Vad är pregnyl då? Fragmin är jag väldigt skeptisk mot oxå, så det lär jag inte ta. Vi får se om jag har någon mens kvar när jag kommer iväg. Den är så oregelbunden så vi får se hur det funkar. Kanske får börja med en sån spruta som försätter mig i klimakteriet eller så bara börja med progynon direkt.
Tror jag började med allt samma dag. Kanske ska leta upp pappret...? Ligger nånstans i röran -har påbörjat projekt organisera papper/pärmar, men med liten hnb-bebis fick jag som lägga ner!
Trappade nog upp Progynon varannan dag tror jag. Trombylen var ju bara en rakt av varje dag. Prolutex är progesteronsprutan ja. Ska påbörjas efter vad som motsvarar äl. Pregnyl är ägglossningsspruta- i princip samma som Ovitrelle.
Oregelbunden mens spelar ju ingen roll om man ska göra FET- såvida den inte kommer med flera månaders mellanrum och man inte orkar vänta. Då får man ta nåt annat mest troligt en provcykel före- har jag gjort alla gånger utom sist. Tagit bl.a Divina och Prionelle. Typ p-piller och sen gjort VUL för att kolla läget. Nu gjorde jag bara VUL och läkaren konstaterade att mitt underliv var typ 60 år.