Vi som planerar äggdonation 2019
Lyckliga dig som får vara gravid och inte känna av de besvärliga symptom. Jag förstår din dock din oro. Jag blev också stressad av det mesta jag kände eller inte kände under min första graviditet.
Själv är jag helt uppsvälld av alla mediciner jag har fått i mig under flera IVF det senaste året, men ED medicinerna har slagit rekord och fått mig att gå upp i vikt i raketfart. Såhär mycket vägde jag inte ens när jag var höggravid med dottern.
Nåväl, imorgon är det dags för återföring och går det vägen så har det varit värt vartenda kilo :)
Jag har ju haft istället för att känna att något växer i magen då istället haft magkatarren från helvetet med akutbesök etc. Men det verkar vara kortisonet som gör mig så dålig. Nu ska jag förhoppningsvis få svar från Marina idag hur jag ska fasa ut dessa piller. Östrogenet är avslutat nu och då är det dags för kortisonet. Sen kanske jag kan få må lite bättre!
Jag ska hålla tummar och tår för dig att det blir en liten bebis för dig oxå i Januari, februari då. Min är beräknad 16 Dec om nu allt går vägen. Önskar att jag kunde få känna lite växtvärk bara! Men igårkväll och inatt så har det dratt en hel del i de där "banden" som går ut i ljumskarna och utåt sidorna etc. Minns ej vad de heter Jag får utgå från att allt är bra! Bara 4 veckor kvar till kub! 9+0 idag!
Stort lycka till idag nu! Känns som en riktig lyckodag tycker jag