Vi som planerar äggdonation 2019
Nu har vi varit på rul och allt såg bra ut. Blir en liten kille som kommer i slutet på januari. Så nu vågar jag lägga till mig på listan.
Nu har vi varit på rul och allt såg bra ut. Blir en liten kille som kommer i slutet på januari. Så nu vågar jag lägga till mig på listan.
På gång:
CrookedTail ET 16 september
UndrandeSökare FET september
Missne FET oktober
Sjuttiosjuan FET sep/okt
Lilla Gs mamma
Ruvar:
Gravid:
PeeWee44 BF 28/1 2020 pojke
Solhällan
JayCee, BF 15/4 2020 (hoppas hoppas!)
Maran73, BF (ta i trä) 2 mars 2020
Solros80, gravid med tvillingar
Frazze BF 16 Dec (om allt går som det ska)
Dosan74: Gravid med en liten tjej (18+6)
Havet75, (flicka) planerat snitt 9/10
SuzieZ
Barnet fött:
Kolabönan73, pojke född 190310
Bell13, flicka född 190822
På gång:
CrookedTail ET 16 september
UndrandeSökare FET september
Missne FET oktober
Sjuttiosjuan FET 4/10
Lilla Gs mamma
Ruvar:
Gravid:
PeeWee44 BF 28/1 2020 pojke
Solhällan
JayCee, BF 15/4 2020 (hoppas hoppas!)
Maran73, BF (ta i trä) 2 mars 2020
Solros80, gravid med tvillingar
Frazze BF 16 Dec (om allt går som det ska)
Dosan74: Gravid med en liten tjej (18+6)
Havet75, (flicka) planerat snitt 9/10
SuzieZ
Barnet fött:
Kolabönan73, pojke född 190310
Bell13, flicka född 190822
Vad härligt!!! Grattis:) Vi kör FET 4/10 om du vill uppdatera, fattar inte hur man gör:)
Tack! Ja, hoppas på denna gång. Funderar fram och tillbaka om vi ska sätta tillbaka båda våra BB blastos:)
Vad är AA, BB, AB och Co? Låter som blodgrupperingar men förstår det är embryokvalitén. Men vad exakt betyder alla förkortningar?
Vad skönt! Och grattis till liten kille!<3
Vi gjorde UL och KUB idag och allt såg jättebra ut, såå skönt!! Äntligen kan jag andas ut lite igen, så lycklig! Så nu vågar jag kanske vara med på listan också, BF 5 mars 2020 (om allt går som det ska!).
Kraam
Stort grattis PeeWee44!!
Det blir så klart ett tillfälle att ta ett nytt beslut. Sen vet jag inte vad det blir om det blir Riga igen eller kanske hos Olga. Är intresserad av deras embryodonationsprogram.
Men Riga är ju smidigt att åka till.. och min stora stress är ändå allt krångel med jobbet... räknade ut hur många uppstartade eller avbrutna (då man ändå krånglat med ultraljud och plock och insättningar ) ivf och äd försök jag gjort och är uppe i 15 st sedan 2015.. så mycket pusslande blir det:)
Ja har en liten sessa via äd:) så är lyckligt lottad!
Runt 17-18 september är det fet om slemhinnan tjockar på sig...Så häftigt att ni lyckats:) Hur lång tid innan planerad insättning vet man datum för när det blir? Och hur lång tid tar det att få visum?