ahm66 skrev 2019-01-25 09:27:33 följande:
Hej. Jag gjorde FET i november 2012. Min första UL var vecka 6+3, då såg och hörde vi hjärtslag til TV1 och såg hjärtslag, men hörde inte till TV2. Tv2 var mindre och fortsatte att vara mindre gjenom hela graviditeten.
Blödde också jag, men slapp undan med 2 blödningar som bara var små. Kom blod på pappret när jag var på toa. I vecka 5 och vecka 11.
Som flera skrivit så blöder man lättare vid ÄD, bland annat för att alla slemhinnor är mycket mer sköra.
Tror det är viktigt för alla som sliter, med att sätta sig in i egen behandling, och kolla runt omkring vad som kan funka.
Klinikerna har dessvärre mycket av "löpande band" principen och är inte alltid lika duktiga att prova nya saker.
Mina tvillingkillar kom på 10 försöket!
Lycka till allesamman!
Jag håller med dig om att många kliniker verkar bara vara löpande band principen av det jag läst i olika trådar. Det är ofta upp till patienten att kräva förändringar i behandlingen.
Wow, 10e försöket, det var samma som Redan47.
Hur många år försökte ni få barn? Vilken klinik gick du hos? Hade du problem med ditt immunförsvar? Vad var det som till slut gjorde att du lyckades ? Fick du blodförtunnande? Kortison? Hysto? Något annat?