[quote=79522381][quote-nick]Frazze skrev 2019-03-23 11:28:04 följande:[/quote-nick]15 månader är en bra ålder att börja i tror jag. Vi har ju 11 blastisar kvar i riga. Fick 13 satte in 2 på färskförsök men det blev inget ifrån den. Jag fick plus, men allt kom ut i v 7 el 8. Det är väl därför jag är extra nojjig eftersom att vi såg ett hjärta dagen innan allt kom ut. Sen fick vi en naturlig väg! Helt otroligt!!! Bästa miraklet någonsin. Efter han så blev jag gravid när han var 7 månader, men det blev ett MA blev liksom inget av det. Sen har det inget blivit mer. Nu tänkte vi köra på FET i Riga och jag hoppas nu att det går vägen denna gång. Laddat med antibiotika och kortison och trombyl. De har sagt att jag ska börja med sånt efter vul på måndag, men jag skiter i deras riktlinjer lite och kör kortison och trombyl redan. Måste lita på magkänslan liksom. Går det inte nu, så är det väl kanske mitt eget fel då! Men man hoppas hoppas ändå! Hur många blastisar har ni kvar? Hoppas ni oxå lyckas då blir kul att följas åt om det går vägen för oss![/
Skönt att ha många eskimåer att ?falla tillbaka på?! Vi har 8 st i frysen så det finns ju möjlighet att göra så många försök, men känner att längtan kanske inte är SÅ pass stor att jag/vi orkar så länge/mycket.. och inte gratis direkt även om färskförsök såklart är mkt dyrare. Jaja, ingen idé att spekulera över det ännu, en sak i taget. Ja, känner till din historia, så coolt att ni lyckades spontant! Härligt. Jobbigt med MA osv dock.. Haft två missfall på spontana graviditeter, det suger verkligen! Våra embryon är testade m PGS, det känns verkligen skönt! Även om det KAN finnas fel på dem ändå (PGS är inte heltäckande, finns ovanligare fel som är svårare att fångar med ett sådant gentest) så är risken liten/mkt mindre. Vad jag förstår, expert kan man inte kalla mig även med god vilja. Det blir säkert bra m medicinerna, kan inte se ngn nackdel m att börja lite tidigare. Ja, hoppas vi kan starta en ny ÄD-gravid-tråd snart!