Inlägg från: Anonymlängtar |Visa alla inlägg
  • Anonymlängtar

Gravid vecka 5

Hej, jag plussade i förrgår 16/10 Och har bf 25/6-19 men är riktigt orolig för missfall igen (haft två sen februari) då det kommer lite blod på papperet till och från då jag torkar mig men enligt barnmorskan som jag fick prata med igår så var de inte var någon fara och jag skulle inte oroa mig om jag inte börja blöda kraftigt eller fick kraftiga buksmärtor.. Men kan ändå inte slappna av :(

Har ömma bröst och en otrolig trötthet som symptom :)

• Anonymlängtar
    Thessss skrev 2018-10-17 15:46:50 följande:

Hej, jag plussade igår 16/10 (2-3v). Berkäknad via appen Flo till den 25/6 :) 

Hej, va roligt att vi plussade på samma dag och har samma bf :D
  • Anonymlängtar
    Thessss skrev 2018-10-18 08:14:51 följande:

Haha verkligen! Världen är liten :) Hur mår du? Känner du av något? Jag har inga symtom what so ever, eventuellt att det sticker lite i livmodern lite då och då men annars inget :D

Ja de är den verkligen :p jag mår bra, trött som bara den och de sticker/hugger till lite till och från i magen, känner mig uppsvälld mest hela tiden och ömma bröst, men dom är inte lika ömma idag :p måste vara skönt att slippa alla tidiga symptom :D
  • Anonymlängtar
    Thessss skrev 2018-10-18 10:45:28 följande:

Okej, ja jag är lite förundrad över varför jag inte känner av något haha. Men det är väl olika från person till person antar jag. Kanske får allt senare! Hemskt tanke  skönt att du mår bra. Läste att du haft mf tidigare? :( Hoppas allt går vägen denna gång!! Håller alla tummar och tår!

Ja de är ju de, tycker synd om dig i förväg om du skulle få alla symptom på en och samma gång sen :p vill bara spola fram tiden så man slipper oroa sig för missfall :( Tack så mycket, håller tummar och tår här hemma också!
  • Anonymlängtar

Alltså jag blir galen, de kommer blod när jag torkar mig och ibland lite på troskyddet men de är inte mycket, är så orolig för missfall igen för tredje gången... vill bara spola fram veckorna :(

Svar på tråden Gravid vecka 5