Lilili skrev 2018-10-17 17:20:34 följande:
Hej!
Här är en till som är i v 5 (4+4)! Jag har bf den 21/6 och plussade i lördags. Vi hade försökt rätt så länge, det här var 16:e försöket, och jag är jätteorolig för missfall. Orkar bara inte med lika många försök till.
Jag har haft lite ömma bröst sedan några dagar efter ÄL. Har nästan alltid det, men den här gången gick det inte över som det brukar strax före BIM. De har fortsatt vara ömma, men jag är jättenojig att de ska sluta göra ont. Går och känner efter lite diskret jättemånga gånger varje dag. ????
Sedan har jag lite molande värk då och då, men i övrigt känner jag ingenting. Jag är jätteglad att jag inte mår illa, men i övrigt vill jag ha tydliga symptom.
Där jag bor erbjuds man VUL först v 11-13, så jag ska boka in ett hos en privat mottagning tidigare. Ska ringa imorrn. Vill veta så snabbt det bara går att hjärtat slår där inne, för att slippa gå omkring och glädjas i onödan.
Hej! Stort grattis! Va roligt, vi är precis lika. Vecka 5, 4+4 här med! :) plussade i lördags också haha. Häftigt. Ja de är ju vanligt att brösten gör ont, på mig gör de ont ibland bara, de är inget ja tänker på. Men min fruktansvärda halsbränna är nog värst tror jag. Ja, boka ett VUL så mår du nog mycket bättre när du fått se de lilla hjärtat. Men de här med symptom, de är ju olika från person till person. Vissa får, vissa får inte. Oroa dig inte :) molande värk har jag också lite då och då. Livmodern töjs ju ut för att bebis ska få plats.