• Perjonsson

Nån mer kille som tänder på avsugningar?

Anonym (Jonna) skrev 2018-10-15 15:46:03 följande:

Alltså.. är det bara jag som inte uppfattar TS som bög? Inser att man kan se det på fler sätt nu när jag läser, men jag tolkar som att det är han som vill spruta tjejen i ansiktet, inte suga!? Varför i så fall kolla när det är en snygg tjej som suger, då borde han väl kolla på män som suger av varandra?

Skärpning där.

Bara för att han gillar kuk är man inte bög. Skulla alla tjejer som har dildo vara flator och vad ska vi kalla tjejer som gillar analt.

Nä sluta med dom grova stämplarna för det är bara okunskap.
  • Perjonsson
    Anonym (Mtb man) skrev 2021-02-04 08:39:20 följande:

Perjonsson... då är man bi om man tycker om att suga kuk eller dras till det...

Men tänk om du kunde förstå att mellan hetro och bi o bög är en massa trappsteg. Tex kan en transtjej vara 80-100%hetro medan en gift man med hårig kropp kan vara 30hetro.
  • Perjonsson
    Anonym (Mtb man) skrev 2021-02-04 08:39:20 följande:

Perjonsson... då är man bi om man tycker om att suga kuk eller dras till det...

Vad klassar man en vegetarian som testar en korv.

I din värld kan man aldrig vara vegetarian då.

Nä inse gråzonen och man är inte entingen det ena el det andra.

Med andra ord, ge fan i o sätta trubbiga etiketter på folk och låt dom testa fritt utan stämplarna.
  • Perjonsson
    Anonym (Bengt) skrev 2018-10-16 09:20:50 följande:

Det är först när man funderar på att ta emot analsex och bli sprutad i ansiktet som man förstår hur orimligt det är för kvinnor att njuta av detta.

Sprut i ansiktet är hittepå från porrfilmsindustrin, det är inget som kvinnor njuter av naturligt.

Oj Benkt vad du är verkligen insnöad o okunnig.
Svar på tråden Nån mer kille som tänder på avsugningar?