Patriarkatet finns inte - vi lever i ett Matriarkat!!
Kvinnan bestämmer allt i samhället, mannen är ingenting värt längre!
Kvinnan bestämmer allt i samhället, mannen är ingenting värt längre!
Är Youtube källa till alla dina tokerier?
Stackars dig, kolla bara runt omkring i samhället, vilka bestämmer, vilka tjänar mest pengar, vilka är företagsledare, vilka våldtar och misshandlar.
Klipp dig, duscha, gör dig någorlunda snygg och ge dig ut i verkligheten, du behöver inte sitta hemma framför datorn och runka längre
Är Youtube källa till alla dina tokerier?
Stackars dig, kolla bara runt omkring i samhället, vilka bestämmer, vilka tjänar mest pengar, vilka är företagsledare, vilka våldtar och misshandlar.
Klipp dig, duscha, gör dig någorlunda snygg och ge dig ut i verkligheten, du behöver inte sitta hemma framför datorn och runka längre
Min exfru försökte vålda mej vid ett tillfälle i samband med skiljsmässa.
Hon slog mej med knytnäven i mitt öga så att jag fick blåtira.
Kvinnor som misshandlar skyddas av samhället tyvärr.
Du får komma ihåg att patriakatet är baserat på dolda strukturer som ingen kan sen, inte konstigt att du missar det totalt.
Du får komma ihåg att patriakatet är baserat på dolda strukturer som ingen kan sen, inte konstigt att du missar det totalt.
Ursäkta, men vad handlar den här tråden om? Egentligen?
Ursäkta, men vad handlar den här tråden om? Egentligen?
Vad menar du? Mer specifikt?
Min exfru försökte vålda mej vid ett tillfälle i samband med skiljsmässa.
Hon slog mej med knytnäven i mitt öga så att jag fick blåtira.
Kvinnor som misshandlar skyddas av samhället tyvärr.
inte alla exfruar.........
I väst och i Sverige ja, absolut.
Vita västerländska kvinnor är historiens mest privilegierade grupp. De har behandlats som övermänniskor så länge att så fort nånting är inte gratis, så ser de det som förtryck. Allt kacklande om magiska, mystiska "strukturer" (som inte existerar) är ett definitivt bevis på det.