Jag vill ligga med min kollega, är gift
Hej TS, Vore trevligt med en uppdatering.
Hej TS, Vore trevligt med en uppdatering.
Synd att du fortfarande plågar dig själv och tar risker. Vill minnas att du tog beslut om att stoppa dessa tramsmöten och ställa skåpet. Eller är du ännu öppnare nu mot att krascha?
Ditt bekymmer berör mig på ett för mig nytt sätt. Känner olust inför vad du kan ställa till med för dig och för många andra och ändå känner jag dig inte. Gissar att det är livserfarenhetens larmklockor som ringer hos mig. Gissar att du är runt 40 och själv drygt 20 till.
Låter bra det. Bara inte AW:n och julfesten hinner spoliera den resan. Eller har du avstyrt dem?
Vad skiljer mellan era samtal jämfört med dina samtal med din partner? Pratar ni inte i relationen om det mesta?
Både du och jag vet att ni kommer ligga, annars måste du vara stark klippa bandet och ev byta jobb .
Jag har varit där du är, nästan samna historia. Jag lät det ske och lät lusten ta över. Att få det ur sitt system är bara en ursäkt, du kommer gilla det och vilja ses fler ggr.
Det jag har gjort kommer jag ta med mig till graven och jag får leva med det i all evighet. Ofta är det jobbigt och jag känner mig falsk men samtidigt fick jag det ur mitt system som du skrev. Var det värt det? Jag vet inte...
Nu hoppas jag att det jag känner kommer att blekna och man kan bara se framåt och aldrig göra om det.
Hur har veckan varit + eller -. Hur gick mötet i torsdags ställde du skåpet då?
Har du inte legat med honom än??
Jag vet att du helst vill att jag lämnar tråden och tycker att jag bara är elak, men jag måste bara reagera på detta.
Har du minsta tvivel på att han inte redan vet vad du känner ?
Varför skall du bekräfta det han redan vet. Det kommer inte att hjälpa, tvärtom.
Det kommer bara att ge honom extra bekräftelse, och förmodligen kommer han att lägga in en växel till med risken att du inte kan stå emot.
Du är inte rädd för att situationen ska bli ohållbar om ni båda får bekräftat hur ni känner för varandra?
Förmodligen har han ju samma känslor för dig om han inte är världens player...
Då kommer ni ju bara gå runt och vara olyckligt förälskade i varandra och otrohet kommer i det läget nästan bara vara en tidsfråga..
Just saying...
Beror på hur stark du är att stå emot honom...
Om han då säger att han lever i ett dött förhållande och inte har några problem med att ta det ett steg längre...
Hur gör du då?
Skulle det gå dina känslor att kunna svalna lättare tror du?
Jag tror att du är på djupt vatten där...