Inlägg från: ElissaLevin |Visa alla inlägg
  • ElissaLevin

Försöker bli gravid med 1a barnet

Spännande , jag tror att du är gravid???????? Håller tummarna!!

• ElissaLevin

Det är nog en nidblödning som du säger ,, meeeen man vet aldrig , man kan inbilla sig massa saker också bara för art man så gärna vill tro att man e gravid . Men jag hoppas verkligen du är det . Så slipper du bli besviken varenda månad om o om igen ...som jag blir :( min mens e beräknad idag och känner av så mkt att den kommer senare idag eller inatt..

• ElissaLevin

Vi har försökt 6 månader nu. Det är så frustrerande :( kommer bli 7 gången nästa gång och det känns as jobbigt att de ska behöva ta sånn tid !! Jag är 25 år bara trodde det skulle ta 2 3 månader bara men hade så fel!!!

• ElissaLevin

Jag har beräknad mens idag! Men den brukar hoppa 1-2 dagar , så till helgen kommer den nog, känner i hela kroppen att den är på väg då jag känner igen alla ? mensen är påväg symtomer ? :/

• ElissaLevin

Längtansblomma - lider med dig :(((( men vi kämpar på!! De ska gå nån dag, vi får försöka tänka positivt , arr de kanske blir till vintern ?

• ElissaLevin

Min mens är 1 dag sen nu men den brukar ALLTID hoppa 2 3 dagar ,har jätte ont i magen så jag vet att den kommer innan helgen är slut !

• ElissaLevin

Haha ja. O min man bara, ? du kan inte veta om de är mens som är på väg , tänk om det är gravid symptom? , Men jag har ju haft samma känsla varje månad innan mensen i flera flera år så jag är saker på att det är mens men män fattar inte det hehe :) dag2 nu utan att den kommit , men har proppat i mig Ipren 2 dagar nu pga mensvärk smärta och ont i huvet så den kommer nog närsomhelst

• ElissaLevin

Ok1020- förstår precis vad du menar ! Vi får inte tappa hoppet,, snart kanske vi står

Där med ett plus på stickan , eller 2 sträck :) jag tänker att de är så normalt att nästan alla blir inom 12 månader så ja får inte börja nojja än.. däremot om de gått typ 11 12 månader o de inte hänt nått så kanske man börjar bli extra orolig . Har lovat mig sj nu att inte försöka stresssa upp mig på det , lättare sagt än gjort dock ... Men allt händer av en anledning tror jag , de kanske inte är menat att jag ska ha barn just precis nu ? Även fast jag tycker det är rätt tid ;P

• ElissaLevin

Mmm jag vet :/ jag brukar till o med kolla på barnvagnar hahahah, o sen tänker jag men herregud vad håller jag på med ? Jag är inte ens gravid , inte ens i närheten...... men endå går jag runt o låtsas att de snart händer , lite sirligt faktiskt . Man blir ledsen

Svar på tråden Försöker bli gravid med 1a barnet