Försöker bli gravid med 1a barnet
Hej är en tjej på 27 år vi har försökt med första barnet sen nov förra året ungefär.
Hej är en tjej på 27 år vi har försökt med första barnet sen nov förra året ungefär.
Tempen är låg för de mesta vart uppe sen nere så vet inte om äl ens varit ännu men vill inte vänta längre börjar bli fruktansvärt jobbigt för ja gör allt detta utan att någon ska vet om de släkt m.m
Hur gamla är allihopa här inne? Hur länge har ni försökt bli gravida?
Idag hade jag 37,00 i temp och mina händer har svullnat i natt. Mens beräknat idag
Nu är de nytt försök som gäller igen fick min mens imorse
Woho temp höjde sig idag ff la ut äl men inte flo appen men känner mig mer posetiv denna gång????????????
Min temp var hög idag hoppas den håller sig uppe nu tills mens och efter för denna månad prickade vi äl bra och gjort de vi har kunnat får se när ja vågar testa
Testade för skoj skull tidigt ännu men de kommer väl så småning om
Alltid otur detta år behöver tur någom gång
Detta år blev tyvärr inget iår mens dök upp idag :( får hoppas att 2019 blir bättre år
Tråkigt med mensen <3
Jag hoppas att ditt plus kommer direkt på nya året :)
Nej fy inget kul alls!
Jag förstår att du inte tror på din tur, det gör oftast inte jag heller. Det blir väl så när mensen kommer månad efter månad. Just idag känner jag mig lite positiv så tror och hoppas åt oss båda <3
Kram
Om du går privat så behöver din man inte vara delaktig. Min kompis valde att bara kolla sig först eftersom hennes man är lite svår, eftersom hon var trött på att bli ledsen varje månad och lägga pengar på olika saker som kanske kunde hjälpa. Så hon spolade och tog testerna. Jag gjorde mitt privat också blodprover + spolning ca 4000-4500 kr. Spolningen var det dyra på ca 3000kr. Skönt att ha det gjort bara.
Då har de gått ett år utan att lyckas men nu om ca en månad så ska vi på möte 18:e feb om fertilitetsutredningen är så himla nervös kan man säga
Samma sak här! Vi har inte tagit tag i att boka in ett möte ännu men kommer göra det snart. Förstår att du är nervös men det kommer gå bra. Håller tummarna!
Skönt att ni tagit steget! Håller tummarna för att det går innan för er. Vi har försökt ett år nu (slutade med p-piller i januari 2018) även om vi inte försökte helt aktivt de första månaderna. Ni?