Inlägg från: Honsomlängtar |Visa alla inlägg
  • Honsomlängtar

Försöker bli gravid med 1a barnet

Hej är 27 år och min sambo desamma, vi försöker få vårat första barn och försökt sen i augusti, vet att de kan ta upp till 1 år innan man får ett plus men ändå blir man så ledsen varje gång mensen kommer, ska ha ägglossning nångång nu veckan som kommer, hade sjukt trådiga ägglossningflytningar igår men kan ju ta några dagar för den att komma.

• Honsomlängtar

Hoppas så på att få plussa denna månad.

Ska utomlands den veckan jag ska få mensen så kan bli en trevlig överraskning. Samtidigt vet jag att detta kanske kommer ta tid men vill verkligen få mitt första barn : (

• Honsomlängtar
    Felicia3 skrev 2018-11-04 18:01:38 följande:

Håller tummarna för dig. ?? Vore ju skönt o slippa mens på semester samt få det där efterlängtade plusset.

Jag har BIM på tisdag 6/11och håller på o bli galen av funderingar.Dessutom begravning den 9/11 så om mensen kommer allt bara kännas piss.

Haft lite hugg inuti slidan idag så mensen kommer säkert ändå.

Alltid när man vill som mest som man känner precis alla symptomer. : ( aldrig känt symptomer innan utan alla gånger innan mensen sen man börja så känner man efter precis allt, håller tummarna för dig verkligen
  • Honsomlängtar
    TrueLove12 skrev 2018-11-04 18:49:59 följande:

Hur gamla är allihopa här inne? Hur länge har ni försökt bli gravida?

Är 27, vi har försökt sen augusti så tidigt för oss men haft barnlängtan sen jag va 18
Svar på tråden Försöker bli gravid med 1a barnet