Försöker bli gravid med 1a barnet
Hej!
Jag hakar på i tråden.
Är 29 snart 30 både jag å sambon. Vi har börjat försöka med första barnet. Vi började lite smått i augusti. Och sedan dess har allt bara varit jätte konstigt i kroppen. Har haft regelbunden mens i 10 år. Hade mens i första halvan av juli. Sedan gick augusti och hoppades på plus. 21-23 augusti fick jag lite blödning, knappt nägot mest torkat behövde knappt binda. Jag testade å fick negativt. Sen gick hela september och ingen mens. Och snart har hel oktober gått å ingen mens nu heller. Jag testar och testar men bara negativt. Så är sjukt stressad över min kropp. Har massa symtom. Sjukt illamående sen september, molvärk och trött Och nu denna veckan har mina bröstvårtor verkligen börjat bli känsliga och ömma. Jag har även molvärk fortfarande. Det känns liksom som att mensen ska komma snart hela tiden i flera veckor. Jag har inte testat sen i helgen nu. Men blir så ledsen varje gång det är negativt så vill vänta lite nu. För känner mig verkligen gravid å fattar ingenting. Jag har läst massa om låghormonare här, och håller väl tummarna att jag är det, men vill inte ha för höga förhoppningar ändå.
Kan tillägga att jag är överviktig med och har väldigt högt BMI. Borde gå ner 35 kg.