Försöker bli gravid med 1a barnet
Följs gärna åt
Vi är dock inne på fjärde året i bebisverkstan med 2 missfall tyvärr Vi ska prova med munkpeppar så fort min mens kommer, har Bim 17/10, när har du bim?
Följs gärna åt
Vi är dock inne på fjärde året i bebisverkstan med 2 missfall tyvärr Vi ska prova med munkpeppar så fort min mens kommer, har Bim 17/10, när har du bim?
Vi är inne på fjärde försöket efter 3 missfall på ett år nu.
Hoppas ni plussar snart!
Beklagar verkligen missfallet då haft, måste varit kämpigt för dig/er<3
Spännande att du nämner munkpeppar! Jag beställde nämligen precis hem en burk.. Har läst så många solskenshistoria om det så kunde inte låta bli att klicka på"köp"..
Jag har bim nu på torsdag, så ja... Det kanske förklarar mitt hopp om att det blev nåt denna ggn heller...
Enligt appen 30 oktober men min cykel är nog i obalans just nu.
Trodde mig ha haft ÄL i helgen men inte enligt testerna, däremot har jag aldrig fått positiva ÄL tester och ändå prickat rätt tre gånger så jag vet inte.
En till här,
25 år både jag och min sambo,
Fick missfall februari i v8 och har försökt sen dess
Ska ha mens 20/10 , tog test imorse som visade sig vara 2 streck men det var RFSUs test men somnade och vaknade en timma senare så törs inte lita på testet. :/
Åhå!! Så kul! Gratulerar <3
Jag tog 2 dagar senare med inga resultat, så jag väntar in mensen imorgon, ska ringa barnmorskan på måndag och få prata och ta några prover. Tycker att det enda vi gör är att ligga ändå blir det inget, haha
Nej den har jag inte provat, kanske ska göra det?
Hoppas det går vägen för er nu!
Nej den har jag inte provat, kanske ska göra det?
Hoppas det går vägen för er nu!