Glutten98 skrev 2018-10-13 18:23:42 följande:
Men snälla..det du kommenterade hade inte ens med frågan att göra? ''om det är rätt''..ursäkta irriterad mamma..men du är och skriver på helt fel sida.
ja jag tycker nog ändå det, hemsk människa. och jag har absolut inte påstått att detta är en olycka. inget tyder på det i min text:) och inga ons här heller, knulla runt? nä jag får en känsla av att du inte riktigt läst vad detta handlar om utan bara vill slänga in TROLLkommentarer, skulle vilja spåra din ip adress. så vad är det du vill komma fram till? som är ett SVAR på min fråga. eller jag antar att du glömt vad du gett en kommentar på. sorgliga människa!
Jag svarade på ett inlägg, gå tillbaka och läs det själv.
Du ställer frågan på familjeliv, ett öppet forum, men diskussion är inte tillåtet? Jag sa aldrig JAG har ett svar om vem som är pappan! Sorgliga människa själv du, som inte tål att det diskuteras kring din fråga och att du överhuvudtaget ställer en sån fråga här säger mycket.
Du kan få min ip-adress, varför du nu skulle vilja det.?
Det finns för övrigt inget i din text som tyder på att det var planerat, men det är alltså så vi ska tolka det?