Hcg som inte försvinner???
Om du har haft oskyddat samlag trots att du inte fått negativt gravtest så kan det ju vara en ny graviditet.
Om du har haft oskyddat samlag trots att du inte fått negativt gravtest så kan det ju vara en ny graviditet.
Jo men då skulle väl hcg ökat, står och tuggar på 1-2 veckor på CB veckorindektor
Jag inväntade en mens först innan vi hade sex just för att vi fick tips om detta. ja vi får se. Uteblivet missfall är det samma som MA? Men varför har jag fått mens när den skulle ha kommit?
Eller så är du helt enkelt gravid i v 4ish.
Hej!
Det här blir jag nyfiken på? Finns det någon statistik/forskning som styrker detta? Anledningen till att jag frågar är för att jag själv fick ett tidigt missfall för en vecka sedan och när jag frågade barnmorskan som jag hade kontakt med på telefon så sa hon att det bara var att försöka igen när vi kände oss redo.
Vill ju såklart inte riskera ett nytt missfall, eller ännu värre missed abortion. Men samtidigt vill jag bara bli gravid igen nu på en gång.
Tack för svar! Borde inte den allmänna rekomendationen då vara att vänta en mens innan man försöker på nytt? Tråkigt om man varit med om ett missfall och ev. drabbas av ett nytt direkt efteråt.