Hjälp mig MED MINA BARN.
Hej!
ska försöka formulera mig bra här....
Min dottetr blir fem i dec och tvillingpojkar 3 i dec.. dom är 3.5 v för tidigt födda...
Min dotter är snäll men hon är SÅ girig, hon liksom ska ha ha ha ha .. köpa köpa köpa.. Hon är ALDRIG NÖJD.. och gråter HELA TIDEN ÖVER ALLT..
jag har försökt med att prata lugnt sansat förklara , förklara åter igen osv osv men NEJ JAG HAR INGET TÅLAMOD KVAR SNART!! känner mig som en häxa!
Andra problemet, min ena tvillingson som alltid vart lite speciell, han liksom är lite av en egen .. svårt att förklara men han har alltid haft bekymmer med att vara begränsad i maten tex och ska ha saker på visst sätt annars blir det katastrof..
Han äter i princip 5 saker bara.. på fsk ger dom honom falukorv och köttbullar bara, hemma kan vi i princip lägga till köttfärs och lasagne. det är det han äter, ja frukt och sötsaker också..
han totalvägrar många byxor och överdragsbyxorna, ja då bryter helvetet ut.. jag kan inte föklara för han heller för han lyssnar inte, han pratar inte så mkt och det gör väl han frustrerad men ännu mer mig...
det här är kort beskrivet och jag vet verkligen inte vad eller hur jag ska göra mer.. ingen är nöjd.. Ja ena pojken är.. men som jag känner nu, det är inget roligt alls..
mitt huvud sprängs och jag längtar efter att lämna dom på fsk....
hemskt eller hur?