Vi som har BIM november 18
Testade nu på morgonen och såg inte minsta antydan till streck. Nu ska jag försöka hålla mig från att testa imorgon och prova på fredag igen, då jag har bim fredag eller lördag.
Testade nu på morgonen och såg inte minsta antydan till streck. Nu ska jag försöka hålla mig från att testa imorgon och prova på fredag igen, då jag har bim fredag eller lördag.
Har bara de vanliga från rfsu hemma så blev ett sånt. Så resultatet var väntat med det är såå svårt att hålla sig!
Bim -2 eller -3 idag. Fick en svagt rosa flytning nu på kvällen och har känt mig lättirriterad. Gissar att mensen kommer imorgon ????
BIM på onsdag (bim-6)! haft molvärk sen i måndags dygnet runt verkligen, gasig/uppblåst mage (ser gravid ut när man slappnar av), är väldigt väldigt irreterad också. Gått på krigsstigen sen i tisdags både på jobbet och vardagen. Hoppas det är ett tecken!
vågar inte testa ännu, man blir så himla besviken om det visar neg. :(
är det + och - (testet) du testat med och ditt test (BIM-6) blev positivt? :)
Ja tröttheten är ju svårt att gå på då man är konstant trött av mörkret i november. Mina enda symptom är högre temp innan BIM än jag haft tidigare samt lite molvärk. Har BIM imorn eller måndag, har inte vågat testa än, är så rädd att bli besviken igen....
Haha nä är så jäkla nervös för blankt, hatar de där testerna blir bara besviken. Och pallade inte i veckan Ifall det var negativt så orkar man inte gå till jobbet med den känslan. Hade bestämt att jag skulle testa idag, men bangar ur nu, blir så nervös! Men ska nog prova om ngn timme. Intalar mig att det är negativt så blir jag inte så besviken...
[quote=79220339][quote-nick]JohannaLi skrev 2018-11-17 11:09:04 följande:[/quote-nick][/quote]
Grattis du ser, välkommen till juli tråden
Så roligt att se alla som plussat de sista dagarna som jag inte varit inne och läst! Grattis till er alla <3
Imorse visade äntligen min teststrimmel svagt positivt och jag har aldrig fått det på de här 25 mlU tidigare men jag har fått svagt positivt på tidig tester från både CB och RFSU tidigare men mensen kommit efter några dagar. Så här ser mitt test på 25 mlU ut efter ett par minuter. Ska jag prova mig på ett digitalt redan ikväll eller vänta till imorgon bitti tycker ni?
Tog ett digitalt test nu efter mitt svaga plus tidigare i morse!
Bim -4 jag är så glad
La nyss upp en tråd i hopp om svar men tänkte fråga här också eftersom jag är med på BIM-listan.
Fick idag en svagt rosa/ något brunaktig flytning. Jag hade ÄL den 13/11 enl ÄL-test så ganska exakt en vecka sedan. Någon som har en aning om vad det kan betyda? Har en vecka kvar till BIM och har aldrig annars några spottings etc innan mensen. Blir lite fundersam!
Hej, som planerat testade jag morse (BIM-2) med testa tidigt test och det är så där att jag pendlar mellan glädje och osäkerhet. Det streck som kommer fram finns där men är så otroligt svagt....bifogar bild. Vad tror ni?
Hej!Jag är gärna med här . 2 döttrar 2014, 2018
Vill gärna ha en lillebror så snabbt som så försöker få till en bebis trots att tjejen knappt är 6 mån.
Mensen kom igång förra månaden.
Knappt en halv vecka kvar till bim.
Har inga symptom förutom att det sticker endel i magen, endel molvärk och senaste 2 dagarna har jag börjat få fruktansvärt ont i höfterna när jag går . Typ som foglossning.
Tror ni det kan vara nåt ? Aldrig varit med om det förutom när jag var gravid då .