Vi som har BIM november 18
BIM +3 här men alla test visar negativt. Inte minsta antydan till streck. ???? Känner mig så besviken och ledsen.
BIM +3 här men alla test visar negativt. Inte minsta antydan till streck. ???? Känner mig så besviken och ledsen.
Stort grattis :)!!
Yeeey sa ju det GRATTIS :)) välkommen till Juli-tråden :))
Stort Grattis!
vilken underbar fars-dag present!
stort grattis till er förresten <3
Var iväg och köpte ett dyrare test och...
Så roligt !! Stort grattis !!
Grattis!!!
Köpte ett digitalt test också på grund av att jag hört lite för många skräckhistorier om testlagrets tester, men mycket riktigt. Jag är GRAVID!! SÅÅ LYCKLIG!
Var helt tvärsäker på att det inte skulle bli något denna månad. Hade inga ägglossningsflytningar what so ever och trodde att kroppen helt enkelt hoppat över ägglossning denna månad. Hade bara lite extra mycket lotionflytningar.
Sedan har jag inte haft några gravidkänningar. Tycker jag läser att varenda en här inne som blir eller inte blir gravid får ömma bröst och illamående och frossa och allt vad det är, men jag har mått precis som vanligt.
Så detta är helt klart en överraskning! Åh så glad jag är!
Lycka till alla ni andra och jag hoppas att vi ses i julitråden! :)
Köpte ett digitalt test också på grund av att jag hört lite för många skräckhistorier om testlagrets tester, men mycket riktigt. Jag är GRAVID!! SÅÅ LYCKLIG!
Var helt tvärsäker på att det inte skulle bli något denna månad. Hade inga ägglossningsflytningar what so ever och trodde att kroppen helt enkelt hoppat över ägglossning denna månad. Hade bara lite extra mycket lotionflytningar.
Sedan har jag inte haft några gravidkänningar. Tycker jag läser att varenda en här inne som blir eller inte blir gravid får ömma bröst och illamående och frossa och allt vad det är, men jag har mått precis som vanligt.
Så detta är helt klart en överraskning! Åh så glad jag är!
Lycka till alla ni andra och jag hoppas att vi ses i julitråden! :)
Sitter & väntar på att golvet ska torka efter moppning. Läser om alla era fina resultat <3 suckar över att BIM är långt borta.. 17 nov (efter en missräkning) har ett test hemma. Testar bara för att jag (på riktigt) har blivit knäpp. Och får detta resultat!! Är detta ens möjligt så långt innan BIM?! Hjälp!