• LoveEver

Vi som har BIM november 18

mysius skrev 2018-11-07 11:21:08 följande:

Uppdatering! Tog ett digitalt test och jag är gravid :D

Wihoooo GRATTIS GRATTIS GRATTIS <3
  • LoveEver

BIM-lista nov: 

1/11 Canary, teresee, kstadtjej87, mallllllin 

2/11 Nova92, Ma18 

3/11 gummsanmadde, Z1987 

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte 

5/11 mimmisen1991, Emmas92 

6/11 Va1kyrja, Sångfågeln87 

7/11 Incognita, CE, LoveEver

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda 

9/11 ero13 

10/11 Strösocker 

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18 

12/11 Missempi , Mezzy, Pixma 

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fian82 

14/11 mangon, 

15/11 saraholm, April2, Granskott 

16/11 SofieElise, EllieJo 

17/11 Clemmentina 

19/11 JohannaLi, Evi 82 , MammsenS

20/11 idaisraelsson, Ängel, Tredtopp 

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad 

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ 

23/11 Miichaella, lw12 

24/11 Persi91, Tirin 

26/11 Mia86a, Piffan87

27/11 Cassandra92 

28/11 LinaLinnea, Jagerika 

29/11 minnie768 

30/11 em0ma, Canary, Ma18, Jsv17, Kstadtjej87 

Pluslista: 

Emmas92 bim -1 

Pemmelie BIM -1 

Va1kyrja BIM -3

• LoveEver
    Jojjans skrev 2018-11-07 13:09:25 följande:

Ska hålla tummarna för oss ikväll och imorgon bitti. Hoppas inte din mens kommer så du får ta ett test! Och hoppas min temp är hög imorgonbitti :)

Har tempen inte gått ner imorgon finns det fortfarande en chans för mig. Kommer inte mensen senast fredag ska jag testa på lördag.

Hoppas hoppas !! :))
  • LoveEver
    Jojjans skrev 2018-11-07 13:09:25 följande:

Ska hålla tummarna för oss ikväll och imorgon bitti. Hoppas inte din mens kommer så du får ta ett test! Och hoppas min temp är hög imorgonbitti :)

Har tempen inte gått ner imorgon finns det fortfarande en chans för mig. Kommer inte mensen senast fredag ska jag testa på lördag.

Hoppas hoppas !! :))
  • LoveEver

Gud vad tankarna spinner ..

BIM idag ingen mens kommen och ingen i sikte .. får mer o mer känsla av att det kanske tagit sig :)

Har lite värk i ländryggen lite likt växtvärk, illamående som kommer lika snabbt som det försvinner, likadant med hungerkänsla, yr, feberkänsla och nu sedan ca 17 så har jag iprencip bara legat och kännt mig sjuk eller påväg till att bli sjuk :/ sjukt sugen på smoothie (/frukdryck) hela tiden vilket jag även var senaste graviditeten, har inte tempat men tempen visar 0.4 mer än vad jag brukar ha ..

Imorgon blir det test :)

Någon mer med symptom/känningar/känsla ?

• LoveEver

Gud vad tankarna spinner ..

BIM idag ingen mens kommen och ingen i sikte .. får mer o mer känsla av att det kanske tagit sig :)

Har lite värk i ländryggen lite likt växtvärk, illamående som kommer lika snabbt som det försvinner, likadant med hungerkänsla, yr, feberkänsla och nu sedan ca 17 så har jag iprencip bara legat och kännt mig sjuk eller påväg till att bli sjuk :/ sjukt sugen på smoothie (/frukdryck) hela tiden vilket jag även var senaste graviditeten, har inte tempat men tempen visar 0.4 mer än vad jag brukar ha ..

Imorgon blir det test :)

Någon mer med symptom/känningar/känsla ?

• LoveEver

Alltså WOOOOW !!!!

Har legat vaken sedan ca 05.15 .. vaknade av att jag vart kissnödig men ville inte ta gravtestet nu så tidigt så försökte somna om men det gick sig verkligen inte

Så 05.30 blir testet gjort och WOW vilken känsla !! :))

Att det syns så stark hoppas jag på att det är ett starkt embroy som stannar kvar <3

Har såklart inte kunnat somna om fast att hjärnan är trött ..

Legat och funderat och sökt på Hur jag ska berätta det för mannen ?! Jag hoppas ju på att kunna hålla tyst om det fram till söndag.

Men hur ska jag göra ? Något tips ?

• LoveEver
    Jojjans skrev 2018-11-08 07:05:59 följande:

Å vad härligt att mensen inte kommit än!! Tycker symptomen låter lovande. Spännande med test när du vaknar. :)

Yeyyy det blev ett plus :) :) :)

Hur går det för dig ? Någon känning idag ?
  • LoveEver
    Jojjans skrev 2018-11-08 07:09:54 följande:

Inatt/imorse kom mensen. All min molande känsla och spänningar i svank/blygdben är nog bara nya starkare pms-symptom som kommit efter missfallet. Det var väl väntat efter alla negativa test dock, samt att jag hade ägglossning från min dåliga sida - den sidan det inte tog sig på i våras när vi började försöka.

Ingen juli-bebis för mig, så jag lämnar gruppen nu. Lycka till alla!

Ååh nej :(

Jag hoppas ni får ert efterlängtade plus nästa månad <3

Jag hejjar på er.

Styrkekramar
  • LoveEver
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-08 07:08:51 följande:

Hej. Jag har bim ca söndag 11/11. Har följt tråden i sept okt och nu nov men inte skrivit ngt i nov tråden förrän nu. Ni som är experter kanske vill tolka dessa test som jag tog idag (9 dagar efter äl)). Båda testen togs samtidigt nu på morgonen. Vågar man hoppas eller ser det ut som spökstreck?

Jag tycker mig allt skymta ett svagt plus på översta stickan.

Tycker du ska ta ett nytt test igen om några dagar, men tror nog allt att det blir en Juli bebis för er ;)
  • LoveEver
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-08 07:38:52 följande:

Först - stort grattis till ditt supertydliga plus!!! Så kul att fundera över hur man vill berätta men galet svårt att hålla tyst! Tack för tyckandet också - man blir så knäpp av allt detta testande :). Jag tar nog ett till test på lördag och hoppas kunna ge mannen en extra fin present på söndag jag också. Hoppas lite försiktigt än så länge men iaf!

Tack så mycket fina du :)

Ja, det skulle vart roligt att berätta det som en suprice. Dock tror jag han redan anar då han såg hur jag mådde igår och frågade om mensen kommit då han visstr drn skullr komma igår haha

Ja det där med att testa för tidigt är JÄTTE jobbigt och frustrerande när man inte får sitt efterlängtade plus. Så glad att jag faktiskt kunde hålla mig denna gången till Bim+1 :)

Lycka nu till så kanske vi ses i Juli-tråden :)
  • LoveEver
    Jagerika skrev 2018-11-08 07:55:43 följande:

STOR GRATTIS! Min plan är att vänta tills efter jobbet då jag alltid kommer hem tidigare än sambon. Köpa blommor och lägga testet som en present vid middagsbordet och innan vi äter ska han få öppna och se testet med en liten lapp där det står att han ska bli pappa <3 sen till föräldrarna tänkte vi samla alla också inför middag men att sambon ska *ta kort* men istället filma. Och när alla sitter där framför bordet och ler in i kameran så ska min sambo säga * nu får ni vara lite glada, för Erika är gravid * så får man alla reaktionerna på film!

Längtar såå till ett plus!!

Tack så mycket :))

Låter roligt :))

Har nu kommit fram till att OM jag kan hålla mig till söndag så ska jag skriva ett kort från barnen som vi brukar göra till varandra och när jag avslutar med barnens namn så skriver jag dit "mini-2019" också :))

Till familjen har jag haft en idé hela tiden (hoppats på att bli gravida innan Jul)

Ska göra en kalender till våra närmsta och på Juli bilden är det graviditetstestet och kanske en Ul bild, med texten "Mini nr.6 beräknas komma denna månaden" och sedan ringa in eller skriva på datumet.
  • LoveEver
    Granskott skrev 2018-11-08 08:38:29 följande:

Tjoho så kul! Stort grattis

Onlyme86 skrev 2018-11-08 08:41:30 följande:

Vad häftigt med ditt starka plus. Ett stort grattis! :)

Tack så mycket :))

När har ni BIM ?
  • LoveEver
    Onlyme86 skrev 2018-11-08 09:49:15 följande:

Den 13/11 så jag går och väntar tålmodigt. Hoppas så på ett plus jag med :)

Håller tummarna :))
  • LoveEver
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-10 09:23:16 följande:

Mina spökstreck var inga spökstreck och nu har det bruna börjat avta och ett svagt illamående börjat infinna sig. Verkar som om vi kanske får en julibebis ändå :). Tack alla fina här inne för pepp och stöd. Önskar er alla finfina plus. Nu hoppas jag bara att denna lilla håller sig kvar. Imorgon blir det fin present till ?far?!

Yeeey sa ju det GRATTIS :)) välkommen till Juli-tråden :))
  • LoveEver
    Selmans skrev 2018-11-10 10:43:50 följande:

Ja, jag ser ju klart och tydligt egentligen men kan ni bara bekräfta?! Skakar av lycka!

Wihooo GRATTIS :))

Välkommen till juli-tråden :)
  • LoveEver

1/11 teresee, kstadtjej87, mallllllin 

2/11 Nova92, Ma18 

3/11 gummsanmadde, Z1987 

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte 

5/11 mimmisen1991, Emmas92 

6/11 Va1kyrja, Sångfågeln87 

7/11 Incognita, CE, LoveEver

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda 

9/11 ero13 

10/11 Strösocker 

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18 

12/11 Missempi , Mezzy, Pixma 

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fian82 

14/11 mangon, 

15/11 April2, Granskott 

16/11 SofieElise, EllieJo 

17/11 Clemmentina, marängsviss 

18/11 småfossingar 

19/11 JohannaLi, Evi 82 , MammsenS, 

20/11 idaisraelsson, Ängel, Tredtopp, nathel

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad 

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ, Tiolina

23/11 Miichaella, lw12 

24/11 Persi91, Tirin

25/11 saraholm

26/11 Mia86a, Piffan87, DoriaP

27/11 Cassandra92 

28/11 LinaLinnea, Jagerika 

29/11 minnie768 

30/11 em0ma, Canary, Ma18, Jsv17, Kstadtjej87 

Pluslista: 

Emmas92 bim -1 

Pemmelie BIM -1 

Va1kyrja BIM -3

LoveEver BIM +1

• LoveEver
    Evi82 skrev 2018-11-13 06:59:56 följande:

Bim -5-6

Gtattis och välkommen till Juli-tråden :))
  • LoveEver
    småfossingar skrev 2018-11-13 09:32:51 följande:

Som sagt tålamod, inte min bästa sida så tog det digitala oxå.. kommer ju 2 till med det jag beställde igår så kan ju ta fler och se att hcg stiger.

Grattis och välkommen till Juli-tråden :))
Svar på tråden Vi som har BIM november 18