Vi som har BIM november 18
När mensen kom i tisdags blev jag så besviken så jag stampade i golvet och grät en skvätt för mig själv. Vem har jag blivit egentligen?
När mensen kom i tisdags blev jag så besviken så jag stampade i golvet och grät en skvätt för mig själv. Vem har jag blivit egentligen?
Hej
Ni som äter rosenrot, vilken äter ni? Hur äter ni? Var kan man köpa?
Bim+1 idag.
Ingen mensvärk men fortfarande ont i brösten. Har mer stick/hugg/bubblig i magen.
Fick idag bruna flytningar, inget rött i alls.
Någon som känner igen sig? Någon som varit gravid trots bruna flytningar? Har aldrig haft bruna flytningar innan vad jag kan minnas.
Angående att jag ej har vanlig mensvärk är konstigt då jag får EXTREMA smärtor vid mens. Nu... knappt något.
Plus på ÄL stickan igår 30/11. Något förskjuten ÄL och antar att mensen också kommer bli förskjuten.
Fördelen är att jag vet att nu är ÄL dags och vi hann få till det lite extra. Hoppas Hoppas på Julibebis :)
Hej!
Jag ÄL-testade pos i onsdags, och har kört på fram till fredag. Har inte haft någon tydlig känsla av ÄL denna månaden (brukar få rejäl värk) men i lördagsnatt så tyckte jag att det var lite molande känsla och var rädd att det var ÄL då. Hur troligt är det att det är senare än 36 timmar efter pos ÄL-test?
Även nu på morgonen molar det i äggstockarna. Vet att man inte borde fundera så mycket. Och är ändå lite inställd på att det inte blir plus denna månad. Men någon som har några hoppfulla ord? :D
Ni som går och väntar på BIM, hur mår ni?
Min app (FLO) flyttade fram BIM från 13 nov till 16-17nov. Jag mår precis som vanligt. Några dagar efter ÄL så stramade det lite i äggstockar annars inget märkbart. Har nu upptäckt en hel del småfinnar (röda och jävliga).. Vilket jag brukar få strax innan mens, så känns väl som att den knackar på dörren i nästa vecka.