• Lala90

Vi som har BIM november 18

Jag hoppar in här eftersom att jag börjar få mensvärk och bruna flytningar = mens imorgon.. :( lägger in min BIM när blödningen kommit igång ordentligt så jag får till rätt datum :)

Nu kör vi hårt, i November ska vi ha plus-boom! :) <3

• Lala90

Jag lyckades bli supersjuk mitt i allt detta och låg inneliggande på sjukhus under min ÄL.. så vi hoppar denna månad helt enkelt och siktar på BIM i december :) <3 hoppas det går bra för er alla andra och att det levereras tokmånga plus här i tråden! <3

• Lala90
    Anonym (CE) skrev 2018-10-31 02:40:52 följande:

Hur mår du? Är du bättre nu? Krya på dig!

Åh förlåt för sent svar, jag blev lite småbitter och undvek FL lite. Nu så, nya tag! :) nu mår jag bra igen, fick en envis halsinfektion som knockade mig ordentligt, usch. Tack rara du för omtanken! :)
  • Lala90
    MaalinJ skrev 2018-11-30 09:28:00 följande:

Efter att ha försökt i 21 månader med bara en fungerande äggstock, pcos och troligtvis endmetrios kom. Äntligen vår morgon också. Man har pendlat mellan hopp å förtvivlan så många gånger men idag plussade vi på BIM+2

Känns overkligt och vi är fortfarande i chock och kommer nog vara ett tag framöver.

Lycka till och fortsätt att kämpa alla ni andra där ute! Dom här nästan 2 åren har varit en otroligt tuff resa med mycket känslor och tårar och det är svårt att fortsätta att blicka framåt och fortsätta att kämpa när man bara månad efter månad får negativt. Jag tänker på er <3

Jag blev alldeles tårögd och SÅ lycklig i själen av detta, jag har följt er ett tag och hoppats så. Finner inga ord just nu, rätt häftigt att man kan känna så för en egentligen helt okänd människa.. Äntligen! Ett jättestort grattis till er!! <3 <3
  • Lala90
    MaalinJ skrev 2018-11-30 09:49:44 följande:

Men åh tack!! <3

Det känns som sagt overkligt. Känns som en dröm. Jag misstänkte verkligen inte ens att jag va gravid. Jag skulle spolas på kliniken efter den här mensen å va så jädrans förbannad över att mensen inte dök upp!!! Det kommer nog ta en stund innan vi förstår å kan glädjas på riktigt.

Hur går det för er? Hur länge har ni försökt?

Jag kan inte ens föreställa mig känslan, det är ju helt galet! Vilken fantastisk solskenshistoria <3 jag håller tummarna för er nu, fasen vad ni är värd detta efter allt slit! Och jag ska ta med mig er historia när jag tänker på detta eviga barnaskapande och när tålamodet tryter, hehe :)

Vi är på försök 7 nu, så det känns nästan skamligt att gnälla :( inväntar bim på torsdag, men har inga känningar alls. Försöker att inte tänka på det men du vet hur det är.. :D
Svar på tråden Vi som har BIM november 18