• Liit

Vi som har BIM november 18

Jag har BIM 28e. Några kvar som har bim i slutet på november?

Grattis till alla gravida!

• Liit
    Solgul skrev 2018-11-19 23:10:44 följande:

Jag har lite oklar BIM (andra mensen efter missfall), sist började jag småblöda den 26e och mer vanligt den 29e oktober. Väljer att tro att jag fortfarande har 28-dagarscykler vilket ger BIM mellan 23e och 26e. Men för att inte bli besviken har jag inte tänkt testa förrän fredagen den 30e (förutsatt att mensen inte kommit)

Har tänkt samma sak, om det kommer vara någon kvar i tråden då ????

Kram på dig och lycka till!

Jag fick missfall i oktober. Men tog ägglossningstest som visade att jag hade ägglossning i fredags- lördags och så utgår jag från mina tidigare cykler. Så är inte heller helt säker på 28e. Förväntar mig mens om 12-14 dagar (eller ett plus) :)

Så jag är kvar i tråden ett tag till iaf! Lycka till <3
  • Liit
    Canary skrev 2018-11-20 06:00:49 följande:

Jag har BIM 30:e! :)

Spännande! Hoppas vi inte får någon mens ??
  • Liit
    Jagerika skrev 2018-11-21 07:32:52 följande:

Jag är kvar med! Bim 28:de så är på ÄL+8 idag :D

Spännande! Jag vill bara veta, nu på en gång. Den här tiden går så långsamt ????????
  • Liit
    Jagerika skrev 2018-11-21 07:57:36 följande:

Hahaha jag känner samma!! 15 december har vi försökt i 1 år så känner att jag vill GÄRNA bli gravid innan 1 årsdagen! Känns som en evighet men samtidigt kan jag inte fatta stt det är snart 1 års sen min sambo snodde mina piller och sa * dom här vill jag att du kastar* haha :)

Håller tummarna att det sätter sig för er denna månad då <3 Jag vart oplanerat gravid men fick missfall, vi kom då på att vi vill bli gravida. Så det här är första försöket för oss. Och jag är redan otålig....
  • Liit

Jag hade ÄL 17/11 räknar med BIM runt 28/11. Har under två - tre dagar haft som stickningar i livmodern samt molande värk i ländryggen. Tänkte att det kanske är tidigt att få symptom men köpte hem gravtest. Som visade negativt imorse. Är det för tidigt att testa? Eller är det jag som ?gravid? inbillat mig?

Tog förövrigt ett cb testa tidigt.

• Liit
    Tirin skrev 2018-11-23 16:36:05 följande:

Hej, om du hade Äl den 17 så får du räkna fram 5-7 dagar som behövs för att ögget ska hinna vandra ner i livmodern och sen inplanteras. Hcg brukar börja produceras efter implantationen på dag 8-9 efter befruktning/ägglossning och såklart väldigt låga nivåer i början, tror det är lite tidigt för dig att testa ännu.

Jag misstänkte att det var för tidigt. Blir nog lite ivrig med testen bara. Ska försöka ta det lugnt nu ett tag.
  • Liit
    Tirin skrev 2018-11-23 19:42:21 följande:

Starkare än igår, något är helt klart på gång. Vill inte fira förän jag fått ett väldigt tydligt streck, förhoppningsvis på söndag:)

Tycker det är väldigt tydligt. Grattis!!
  • Liit
    LinaLinnea skrev 2018-11-23 19:19:14 följande:

Ok, så jag vågade mig på ett test igår och ett idag.

Första bilden BIM-5 och andra BIM-4. Vågar man börja hoppas lite? :O

Strecket på bild 2 är mer rosa i verkligheten!

www.familjeliv.se/gallery/image/5345261/full_600/phpGd8B1766601.jpg

www.familjeliv.se/gallery/image/5345262/full_600/phphjJqmi83035.jpg

Tycker man ser! Tror jag vågar säga grattis :D

Med viss avund på er som plussar!
  • Liit

Jag skulle behöva hjälp här... Kan inte sånt här med ägglossning och kan knappt min cykel. Men äl test gav glad gubbe 17-18/11. Gick in på 1177 och läste på om ägglossning som säger att det tar nästan alltid 14 dagar från äl till bim. Har jag då bim 2/12? Jag är ivrig och vill gärna testa tidigt, testade imorse igen som visade negativt. När tror ni jag tidigast kan testa? Fick ett missfall i oktober och har liksom blivit lite besatt av det där plusset...

Svar på tråden Vi som har BIM november 18