Inlägg från: Anonym (Hoppas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppas)

Vi som har BIM november 18

Hej! Har beräknad bim i nov enligt appen flo.

Men datumet föyttas hela tiden o jag blir inte klok.

Kan någon banka vett i skallen på mig!

Slutade med minipiller i juli.

Fick första blödningen 30/7, varade 7 dagar. Blödde som stucken gris.

Andra kom efter 35 Dagar o varade 5

Tredje kom efter 27 Dagar o varade 6

Fjärde kom efter 26 dagar o varade 5 dagar.

Nu är vi uppe i 28 dagar men neg på test i morse.

Appen sa äl den 6 el 7/11 och vi hade oskyddat den 6/11.

Nu skjuts ägglossningen bara fram eftersom mensen inte kommit.

Har inga jättesymtom men jag blir knäpp eftersom jag vill ha ett plus. Det är sista försöket.

Någon som kan förklars?

• Anonym (Hoppas)
    Jagerika skrev 2018-11-22 20:22:08 följande:

Det är helt normalt när man slutar med piller. Min mens gjorde så också men nu efter 1 år är den regelbunden. Tror den blev regelbunden vid typ månad 4-5 efter pillerstoppet :) varför är det sista försöket?

Tack för svaret! Då är det bara att ha is i magen då antar jag. Jag vet att det kan ta ett tag att få ordning på maskineriet men tänkte att de 3 sista kändes ok.

Sista försöker för att jag fyller 41 i sommar och vill inte vara mkt äldre. Har redan 2 barn.

Samt att alla blödningar har varit helt galna. Förutom den sista som var mindre än normal. Men det har varit väldigt jobbig då jag efter 30-60 min blöder igenom allt.
  • Anonym (Hoppas)

Den där känslan när det liksom rinner till och man bedrövad går på toa bara för att kolla läget. Och det är falsklarm. Igen.

Hoppet är tillbaka!!

Kanske ska jag våga mig på ett test till imorgon.

• Anonym (Hoppas)
    DoriaP skrev 2018-11-25 17:43:25 följande:

Samma här. Så jag köpte ett testa tidigt test för att kanske göra pinan kort. Känner jag hellre tar ett negativt test än att ha ångest och springa på toan hela tiden.

Jag hoppas din mens håller sig borta !!

Mitt test var negativt i morse. Surt. Men fortf ingen mens iaf!

Hur har det gått för dig???
  • Anonym (Hoppas)

Åh där kom lite rosa på pappret. Så jag antar att mensen kommer inatt. Jaja. Bara att gilla läget.

• Anonym (Hoppas)

Det gjorde den tyvärr. Fortfarande väldigt lindrig men vågar nog inte hoppas på tex nidblödning eller mellanblödning.

Kastar in handuken tror jag. Om det inte händer ett under men den chansen är ju minimsl.

Lycka till ni som är kvar!!

Svar på tråden Vi som har BIM november 18