Inlägg från: Johannabrunzell |Visa alla inlägg
  • Johannabrunzell

Vi som har BIM november 18

Hej experter!

Har nyligen hittat hit. Jag slutade med p-ring vid sista mensen i september. Hade äl den 12/10 efter tydliga tecken i kroppen trots att appen visar äl den 13/10. Efter har jag haft ont i brösten mer eller mindre till och från. Molnande värk i magen och ryggslutet. Har även kännt av stickande känslor i magen. Huvudvärk som kommer och går, illamående på em och börja känna dofter starkare än tidigare. Och hade förra veckan en extrem trötthet.

Vi slutade med p-ring för att jag kände att jag behövde komma tillbaka till mitt eget jag utan hormoner. Vi är fullt medvetna om vad som händer vid oskyddat sex och sagt att vi tar det som det kommer då är det meningen. Men nu kan jag inte sluta tänka på att jag vill ha barn med Nin framtida man.

Kan det vara gravidsymptom? Jag har bim i morgon, tog ett test i fredags som var negativt men det var tidigt testat också. Men det känns inhela kroppen att något nytt händer. Nu har jag inte varit utan preventivmedel på drygt 15 år så kommer inte riktigt i håg hur det känns heller...

Vad tror ni?

• Johannabrunzell

Håller tummarna för att det går vägen för er nästa månad ????.

Bim i dag, fortfarande ingen mens men har ingen koll heller på när mensen bör komma från det att jag slutade med p-ring. Men enligt appen ska det vara idag. Har fortfarande molnande värk som är konstant sedan någon vecka tillbaka.

Imorgonbitti ska det testas! Håller tummarna ????

Svar på tråden Vi som har BIM november 18