• Incognita

Vi som har BIM november 18

Hej! Tjuvstartar lite i den här tråden Glad

Har BMI nu på fredag men är ganska säker på att mensen är på väg då jag har tydliga symptom på det. Jag och sambon har försökt från och till (inte varit superaktiva jämt) i några månader men nu tänkte vi köra igång ordentligt med sexet så vi får de bästa förutsättningarna för ett plus! Vi längtar så mycket.

Nästa BMI är 8/11 och jag hoppas innerligt att det tar sig då om inget händer nu dvs. Har införskaffat Rosenrot Forte och tänkte börja köra med det fram till ÄL 25/10.

Håll tummarna för mig nu tjejer och lycka till alla!

• Incognita

Glömde skriva upp mig på listan!

Lycka till alla!

1/11 Canary, em0ma, teresee, kstadtjej87

2/11 Nova92

3/11 gummsanmadde, Z1987, Carola18

5/11 mimmisen1991

7/11 Jojjans, Incognita

8/11 Poolen, Siri88, Elimil, Noanda

9/11 ero13

11/11 Livethänder, Selmans

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fian82

14/11 mangon

15/11 saraholm, April2

19/11 JohannaLi, Evi82

22/11 väntarpåplusset

• Incognita
    Pemmelie skrev 2018-11-03 07:29:01 följande:

BIM -1 idag och vi har fått ett plus.

Nu håller jag alla tummar för er andra de närmsta veckorna.

Stort grattis till er ????
  • Incognita

Jahap då kom mensen för mig idag. Jag är besviken och lite orolig..kan jag ens bli gravid. Typ sådana tankar som snurrar runt i huvudet på mig nu. Man har ju inte tiden på sin sida direkt...nåja bara på't igen! Grattis till alla er som plussat och stort lycka till till resterande som kämpar

• Incognita
    JohannaLi skrev 2018-11-06 10:46:18 följande:

Nej fy vad tråkigt! Känner verkligen med dig!! Vilket försök är ni på? Jag och min kille är på försök fyra 30 och 35 år ingen av oss har vart gravida/gjort ngn gravid så man börjar ju bli orolig om man ens kan? Denna ovisshet är bland det värsta jag vart med om...

Tack!! Det är tufft när det är allt man önskar sig och det känns så avlägset :(.

Vi är båda 32! Jag blev gravid en gång i 23-års åldern men gjorde abort då det inte fanns på kartan att ha barn just då. Så gravid har jag ju blivit en gång tidigare. Jag bara hoppas att det blir ett med min kärlek nu när man är två och båda verkligen vill. Detta är vårat första RIKTIGA försök iofs så jag får hålla huvudet kallt och bara mysa tills det blir!! Men som du säger, ovissheten är jobbig..

Jag tror det tar sig till slut. Fortsätt kämpa och försök att inte stressa upp dig sj för mycket.

Håller tummar och tår att det går bra för er!
  • Incognita
    Livethänder skrev 2018-11-08 20:00:07 följande:

Inte heller sett någon, får starta en :) min mens kom igång nu på kvällen :(

Finns redan en som jag startat!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18