Inlägg från: Anonym (Vågarintebliglad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vågarintebliglad)

Vi som har BIM november 18

Tog detta idag, ej på morgon urin är ett clearblue snabbdetektion. Och fick detta resultatet efter ca 1 minut? Någon mer som ser? Vi har försökt så länge så vågar inte bli glad i ?onödan?

Anonym (Vågarintebliglad) skrev 2018-11-07 15:44:35 följande:

Tog detta idag, ej på morgon urin är ett clearblue snabbdetektion. Och fick detta resultatet efter ca 1 minut? Någon mer som ser? Vi har försökt så länge så vågar inte bli glad i ?onödan?

Glömde tillägga BIM-4

Fått 4 svaga positiva, digital ?ej gravid?, är på BIM-1, konstant ?mensvärk? som går ner i benen, kommer lite blod endast när jag torkar mig. Vad tror ni? Testar jag för tidigt eller är det väldigt tidigt missfall? De känns för rosa och blått för att vara spöksträck :/

Fick GRAVID med CB digital igår, haft lite svagt rosa/ljus bruna flytningar sen min svaga plus i onsdags. Fick även lite färskt blod igår, bara när jag torkade mig och ett par droppar i trosskyddet, men bara ytterst lite och inga klumpar. Är nu helt inställd på missfall och att det är kört, så tråkigt när vi kämpat så och fått hjälp för kunna få detta plusset :(

Blev missfall idag för min del... Lycka till ni andra!

Svar på tråden Vi som har BIM november 18