Vi som har BIM november 18
Vad tror ni om min ÄL? Med tanke på flytningarna tror jag själv att ÄL var senast dag 16. Fick ÄLflytningar redan dag 12 eller 13 och de var helt borta dag 17...
Vad tror ni om min ÄL? Med tanke på flytningarna tror jag själv att ÄL var senast dag 16. Fick ÄLflytningar redan dag 12 eller 13 och de var helt borta dag 17...
Jag tror också på att det kan ha varit dag 16. Vissas temperaturökning sker långsammare. Hoppas på att tempen går upp ytterligare för att kunna bekräfta äl bara :)
Hur många dagar hade du äl-flytningar? Jag brukar få äl på dag 16 eller 17 trots att jag har en 28-29-dagars cykel.
Hej, tog du några ÄL-test?
Ok, tyckte snarare motsatsen utifrån din graf så har svårt att läsa av den. Men om den fortsätter upp nu så tror jag med på dag 16
Vilket försök är alla på här i tråden?
usch, lider med er :/ Har ni funderat på att söka hjälp? har ni testat några "hemmametoder"?
Oj vad många plussat! Grattis till er!
Här går dagarna så långsamt. ÄL +7 eller +8 idag och jag kunde inte hålla mig borta från det ända testet jag hade. Visade förstås negativt :(
Tycker att jag haft otroligt mycket stickningar nere i magen, både i sidorna och en bit under naveln. Men jag har inbillat mig tidigare så antagligen inget med graviditet att göra. Det ända jag ser som positivt nu är att tempen är högst vad den någonsin har varit under hela året som jag tempat... Är det någon som vet om tempen kan stiga ytterligare efter att ägget har fäst?
Som ni kanske märker söker jag desperat efter positiva tecken ;) Här är min tempkurva:
Hej, det stämmer att temperaturen kan gå upp ytterligare efter det att ägget fäst. Man kan även få spottings eller en implantationsdip (tempdipp). Men att man får något av det innebär ingen garanti för graviditet. Och man kan vara gravid utan något av det.
Jag är också på ÄL+7 lr +8, och min ser lite annorlunda ut än mina tidigare månader tycker jag.
Tack! Håller tummarna för dig med. När har du bim? Hur mkt sjönk den? Den kan absolut gå upp igen om det är ett tag kvar